24 Ocak 2008 Perşembe

"İç Döküş"

Elçin’im ve Civciv’im başta olmak üzere beni merak eden tüm arkadaşlarımdan önce özür diliyorum. Habersiz bu kadar sessiz kalmak hiç hoş bir şey değil biliyorum ama yazamadım. Kelimelerin anlamını yitirdim sanki. İçimi dökmek değil cümle kurmak bile istemiyorum. Ama kızlar o kadar içten sesleniyorlardı ki dayanamadım geldim. Ölüm yok Allaha şükür. Öyle hastalıklarla da uğraşmak yok. Aslında bunların dışında kalan her şeyin önemsiz olması gerekiyor ama olmuyor. Son bir haftadır eşime yapacağım sürpriz doğum gününe hazırlanıyordum. Hayatında 30 yaşını hiç unutmasın ve özel olsun istiyordum. Bunları size anlatacak sizlerle güzellikleri paylaşacaktım. Ama olan olaylar ruh halimi tamamen değiştirdi ve kaç gündür dibe vurmuş gibiyim. Bir insan nasıl olur da bu kadar kıskanç ve sevgisiz olur anlayamıyorum ve nasıl olurda insan kendi çocuğunu kendinden başkasıyla paylaşamaz. Onu kendinden başkasının sevmesine tahammül edemez. Her şey o kadar güzel olmuşken ve aslında aramızdaki ipler bu kadar gerginken eşimin annesi yine yapacağını yaptı ve benim en güzel günümü haftalardır hazırlandığımız bu özel günü berbat etti gitti. Onun hakkında daha fazla konuşmak aslında aynı zamanda kaynana olan insanlara biz de anne kuzusuyuz bakın biz de şunu hissediyoruz demek isterim ama değişmeyen ve değişmeyecek gerçek Eşim dediğim insanın annesi. Hiçbir şeye saygı göstermesem bile buna saygı gösterip susuyorum. Ama bu olaylar tabî ki aslında zarar verdiğinizi sandığınız el kızından çok kendi çocuğunuzu üzüyor. Sadece bunu bilseler yeter bence. Evet artık ipleri kopardım ama benim için zor bir durum çünkü benim aldığım terbiye ve edindiğim hayat görüşü bunu yapmama izin vermiyor. İçim rahat değil hak ettiklerini bildiğim halde. Ama bir kez daha anladım ki herkesin bir dayanma sınırı var. Oraya geldiğinde ardındakilere bakmadan bir kalemde silip atıyorsun her şeyi. Bende aslında kendisiyle hiç problem yaşamadığım halde hiçbir konuda karşı karşıya gelmediğimiz halde eşim’i annesinin yaptıklarından sorumlu tutup ayrılmayı bile gündeme getirdim. Biliyorum iyi değil ruh halim olanları sindirememek tek problem ve yine biliyorum geçecek. Ama benim damarımda tuttu şimdi sonrası için yapacaklarımdan ben bile korkuyorum. Zamana ve düşünmeye ihtiyacım var. Sadece iç döküş olsun kızlar bu kusura bakmayın rengarenk yazılarla döneceğim söz. Öpüyorum sizleri. Hoşçakalın

24 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Bende kaç gündür nerede bu kız diyordum, herhalde işleri yoğun diyordum.
Canım yaa seni bu kadar üzdükleri ve sinirlerini bozdukları için bende üzüldüm. Eşinle birbirinize destek olun yeterki tatlım, herşey düzelir inşallah. Diğerlerinide çok kafana takmamaya çalış olur mu? Allah yardımcın olsun.

renkler dedi ki...

Canım, çok üzüldüm. Herkes zaman zaman dibe çöker. Ben de geçenlerde aynısını yaşadım. Evet ta diplerdeydim ama bloğumda da yazdığım gibi dibe çöktüğünde ayaklarını güçle yere vuracaksın. Suyun üstüne çıkmaman imkansız. Fiziksel olarak mümkün değil. O zaman su üzerinde nefes alıyorken bulacaksın kendini. Yeter ki iste.

Tamam bu erkek anneleri böyle. Onları öyle kabul etmek lazım. Hepsi olmasa da inan çoğu aynı şeyi yapıyor. Benim de ilk eşimin ailesi ne kötülükler yaptılar. Ama ben onu bu yüzden bırakmadım. Sevmediğim için ve anlaşamadığım için bıraktım. Eşini seviyorsan sakın bu yüzden ayrılmak gibi birşey yapma. Onların da istediği bu. Birbirinizi kaybetmeyin. Tam tersine sarılın. Ne olur sinirle hareket etme. Gül geç yaptıklarına, inadına eşine sarıl! Ama sevmiyorsan, birşeyler bittiyse başka sorunlar varsa o ayrı... Hadi gül, bak ben su yüzeyine yaklaştım:)

mesecina dedi ki...

Bende işlerinin yoğunluğundan yazmıyorsun sanmıştım. Bahsettiğin konu zor ve zor olduğu kadar yol göstermesi de güç. Sonuçta eşim dediğin insanın annesi, atamaz satamaz. işin ilginç tarafı bu durumda empati kurmak bana hiç yaramıyor aksine daha sinirli yapıyor. Eşin eğer annesine toz kondurmuyor ve yaptıklarını haklı buluyorsa o zaman işin zor. Ama durum böyle değil ve siz iyi anlaşan bir çiftseniz ayrılmayı aklının ucundan bile geçirme. Dertleşmek istersen ben burdayım, Prenses 2 tepik yolladı sana berfin ablam kendini hiçbirşey için üzmesin diyor:))

civciv dedi ki...

berfin ciğim
ya üzme kendini yada eşini baskalrı için emin kızmanı gereken büyük bir sey olmuş haklısındır kesin ama sakın ha eşine bu yüzden ayrılalaı yada sudur budur deme ay anlatamadım
böyle üzücü seyelere gelemeiyorum
olay ne boyuttadır onud da bilemiyorum ama inan kimse için huzur bozmaya değmiyor bu hayyta
sonra işler inada biniyor ve çok güzewl evlilikler bile bitebiliyor kendine gel sakin ol her sey gönlünce olsun öpüldün canım
en kısa zamanda neseli pozitif yazılarını bekliyoruz

Elçince dedi ki...

canım merak ettiğim kadar varmış birşeyler,:(
şuan çok sinirlisin kızgınsın anlıyorum ama biraz dur sakinleş öyle kararlar al,
sen eşini seviyorsan ve ondan ayrılmayı göze alamıyorsa daha dorusu almak istemiyorsan neden başkalarının ekmeğine bal süreceksin ki,
bence eşine yüklenme annesine yüklen ve al karşına konuş,içinde ne varsa,başka türlüsü seni çok yorar,yok ben konuşamam diyoresan salla gitsin o zaman şeker oralı olma,
seni çok öpüyorum,ve derdini paylaşıyorum,
bir dahaki posttun geçikmeli doğum günü partisinden olsun,

Elçince dedi ki...

ukalalık yaptıysam bakma kusuruma...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Seni çok merak etmiştim. Hergün gelip yokladım siteni. Dedim herhalde yine iş yerinde çok yoğun. Ama nerden bilirdim böyle problemler var. Canım benim çok üzüldüm. Umarım kısa sürede halledersin sorunları.Neden böyle yaparlar bu kaynanalar anlamıyorum. Adı üstünde kaynanalık yapıyorlar. Halbuki ne güzel geçin işte, oda senin bir kızın artık. O zaman gerçekten anne gözüyle bakıyor gelinde kayınvalidesine.Eşinin bir suçu yok anladığım kadarıyla. Onlada aranı bozma bence tatlım. Birbirinize destek olun. Eşinin seni anlayacağına eminim. Umarım herşey kısa zamanda çözülür. Kendine çok çok iyi bak. Allahtan hayırlısını dile.Öptüm

hislerim ve ben dedi ki...

merhaba cnm yazdıklarını okuyunca kötü oldum.....niye böyle yapılıyor hiç anlamıyorum niye sizi kendinize bırakmıyorlarda habire burunlarıyla bir şeye karışır böyle insanlar çevremde de görüyorum bu tarz şeyler ve en çokta haklığı olduğun nokta çocuklarının üzülmesi...

evli değilim bu tür sorunlar nasıl olur bilmiyorum sadece yakınımdakilerden biliyorum .acaba diyorum biz nasıl olucaz .biz nasıl davranıcaz insanlara inşallah cnm sizin için kötü sonuçlar olmaz...ani kararlar verme biraz içinden düşün .sonra pişman olma cnm tamam mı kendine dikkat et içini ferah tut güzel günler sizinle olsun ..kocaman şans öpücüğü :))))

banadair_berrin dedi ki...

bu aileler mevzuları acılınca cok gerılıyorum..cok zor ve sinir bır durum.
ama esinin tavırları onemlı olan gerısı bos.
guzel haberlerle dönmeni temenni ediyorum.

emre dedi ki...

Selam, olanlara üzüldüm ama senin yaşadığın sıkıntıların bir kısmı bende de baş göstermeye başladı bakalım sonumuz ne olacak bende bekliyorum, üzülme demicem üzüleceğini biliyorum, ya kısaca bişi diyimmi, sana zarar vereceğini bildiklerinden mümkün olduğunca uzak dur valla ben öle yapıyorum iyi geliyor bünyeye.

Biyo dedi ki...

Msnde de yoksun zaten,yolunda gitmeyen bişiler var diye tahmn etmiştim:(
Geçer be canım.
Boktan herşey üstüste gelir bilmez misin?Geçer nihayetinde.Sağlığın yerinde olsunda.Öperim kocaman:)

berfin dedi ki...

MUTLU'M
güzel ve iyi dileklerin için ve desteğin için çok teşekkürler.kafaya takamamyı öğrenebilirmiyim bu yaştan sonra bilmiyorum çünkü hayatımın hiçbir döneminde birşeyleri umursamasan ya da kafama takmadan yaşayamadım:)hayırlısı dediğin gibi.umarım anlamaya çalışırım ve dayanmaya.öpüldün

berfin dedi ki...

RENKLER'İM
ya ben hem dibe vurup hemde su yutuyorum canım yaa:)haklısın arkadaşım yazdıklarında.tam dibe çökmem lazım yeniden su yüzüne çıkmak için huyum bu:((ama kendimi tokatlıyorum ve hala kızıyorum bu kadar zayıf olduğum için hala insanların beni duygusal açıdan bu kadar yıpratmalarına izin verdiğim için.
halbuki dediğin gibi çok daha kötü insanlar tanıdım ben çok dhaa büyük kazıklar ve hayalkırıklıkları yaşadım.hatta kalbimi nasırlaştırmak için çok uğraştım.ama yapamamışım bak hala yıkılıyorum.dediğin gibi erkek anneleri böyle deyip geçesim var ama böyle olmamalı diye DİRENESİM DE VAR.tipik dengesiz< yay burcu sendromu diyelim en iyisi:)aman ne çok yazdım öptüm seni ben.

berfin dedi ki...

mesecina'm
ben o tepik atan ayakları yerim valla.ölürüm ben o prensese:)canım allahtan eşim benim yanımda ve yapılanların yanlışlığını biliyor tepkide veriyor bağırıyor gidip yanına saatlerce anlatıyor ama kadının egosu çocuk sevgisini bile bastırıyor demekki hep başa sarıyor.allah yardımcısı olsun hem kendim için hem onun için hemde ortamızda kalan eşim için üzülüyorum.bak böylede salağım ben işte.seni öpüyorum ve ben teyzesinin minik prensesine de dua ediyorum.yanımda olduğunuzu hissediyorum.

berfin dedi ki...

CİVCİV'İM
benide merak ederlermiş:)en kısa zamanda dönecem güzel yazılarla ama sanırım dipteyim sondayım depresyondayım:)evet bendeki birazda inat.ama son noktaya gelmişim ne yapayım:)hayırlısı olsun hakkımızda ne diyeyim:)öpüyorum seni

berfin dedi ki...

elçinim
canım arkadaşım.yanımda olduğunuzu hissediyorum ve artık bende bu içimdeki öfkeyi sizlerle dindirmek istiyorum.konuşmakmı? valla biz konuşsak kan çıkar sanırım:)uzak olsun anacım daha çok gencim ben.ferhunde gelin oldum valla artık:)kaçışın artık benden:)öpüyorum seni

berfin dedi ki...

yahu bak unutmuşum ne ukalalığı anacığım yaaa.ne güzel akıl vermişin destek çıkmışın bana daha ne isterimki ben tatlım:)

berfin dedi ki...

muhabbetim çiçeğim
valla allahtan başka yardım istediğim yok zaten. bu konuda eşimden destek alabileceğimi sanmıyorum.olayın dışında göremiyorum çünkü onu:)yani onun annesi gibi görüyorum.ama mutlaka toparlanırım.sadece hazmetmem için zamana ihtiyacım var:)iyi olacak herşey inşallah:)bak eşini seçerken önce annesine bak olur mu?:)))))

berfin dedi ki...

hisleri'm
şans öpücüğünü aldım arkadaşım çok teşekkürler:)aman böyle konular uzak olsun sizlerden.zamanla anlamaya çalışacaz sanırım.neden böyle olduğunu:)hayırlısı olsun hakkımızda ne diyeyim.desteğin için sağol arkadaşım..

berfin dedi ki...

berrin'im
valla bende sinir oluyorum:)aama konusu geçince yi bırak başımıza geldi anacığım ne diyeyim:)halbuki bak melek gibiyim bir kanatlarım eksik:)bak ağlanacak halime gülüyorum ozaman daha iyiyim değil mi?öptüm

berfin dedi ki...

emre'm
aman dilini ısır anacığım deme öle bende de başladı falan.valla bende karar aldım zaten artık aynı havayı bile teneffüs etmeyeceğim anacığım.bünyemin iyiliğe ihtiyacı var değil mi ama?üzüldüm üzülüyorum ama herkes yaptığının bedelini ödesin istiyorum.çok mu kötüyüm?öptüm seni

berfin dedi ki...

biyoooooo
bak bana ne yaptılar yahu:)şöyel okkalı bir küfür etsen ucu bana da dokunur mu?:)evet tek tesellim sağlığımdı oda bana kazık attı be anacığım.sistit olmuşum anam ağladı demicem direk ben ağladım:)ben ne zaman üzülsem bir yerimde çıkar acısı da üzüntüm idrar torbasına nasıl vurdu anlamadım:)))))iğne yiyyorum en yakanından e bir de çarşambaya sevgili jinekloğumuzla randevunuz var.eee ne diyeyim işte bak:)))biyyooo başım neler geldi baksana anacığım yaaa.hadi bakalım öpüyorum seni çok.sağolasın

huysuz prenses dedi ki...

Merhaba, seni çok iyi anlıyorum.

berfin dedi ki...

huysuz prenses'im
hoşgelmişsin arkadaşım.umarım aynı şeyleri yaşadığından değildir bu anlayışın:)istemem valla.öyle olacağına beni hiç anlama daha iyi:)öptüm.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails