25 Mart 2008 Salı

^^Ben Geldim^^

Arkadaşlarım, zorunlu aradan sonra yine buradayım ve inanın kendimi çok rahat hissediyorum. Bana msj bırakan, yorumlarıyla bana destek olan ve güç veren tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Geçen pazartesinden başlayan hastane koşturmaca sı devam ediyor. Kayınvalidem hastalığının ne olduğunu bilmiyor. Gerçi o kadar kitap okuyan, tv izleyen kişinin kanser olmadığını hissetmemesi inandırıcı gelmiyor bana. Ama çok güçlü duruyor. Kemoterapinin dördüncü gününde olmasına rağmen dimdik ayakta. Vücuduna inat ayakta ki inşallah böyle devam eder. Doktorunun söylediğine göre bir haftalık kemoterapiden sonra bir hafta daha hastanede dinlenecek ve sonrasında eve çıkabilecek. Zaten en çok istediği de bu. Evine gidip saçlarını boyatmak ve yıkanmak. İnşallah hepsi olacak hayırlısıyla. Beni sorarsanız ayakta durmaya çalışıyorum. Olan olaylar, hastane süreci her şeyin arasında birde ortaya çıkan dengesiz insanlarla uğraşıyorum. Ama az kaldı biliyorum. İş yerinde olduğum zamanlarda hepinize uğradım ama yorumlarımı bırakamadım üzgünüm. Geldim artık buradayım ve hepinizin tek tek kapısını çalacağım hiç merak etmeyin anacığım:)

Bu arada kelime oyununu kaçırdım. Ama ebe sobeye yetiştim:) Sevgili Aylin beni ebelemiş. Harflerin bize neler çağrıştırdığını yazacağız sanırım. Doğru anlamış mıyım:) Ufak ufak başlayayım ozaman ben:)

A** Aşkkk kardeşim ille de aşk yani ne yapayım:)

B** Balık. Hem evdeki balıklarım sayko ve soyka hem de yediğim lezzetli balıklar geldi aklıma bu ne çelişki yarabbim.

C** Cennet Hayırrr Ferhat göçerin cennet şarkısı değil:) Şu öteki taraftaki sonsuz güzellikten bahsediyorum yahu.

Ç** Çiçek tabiî ki.

D** Deniz Onsuz asla

E** Erik Hayır aşermiyorum yaaa. Çok severim şöyle ekşi ekşi tuza batırıp yesek. Allahım ağzım sulandı susayım

F** Fatma Benim canım annem

G**Gemiler Nasıl hüzün kapladı bak içimi. Hayır gemici bir sevgilim olmadı ve ben onun

arkasından mendil sallamadım:)

Ğ** Bana bir şey anımsatmadı şekerim.

H**Hayat Ne kadar kısa ve ne garip değil mi?

I**Ispanak Çok seviyorum ne yapayım:)

İ**İstanbul aşık olduğum şehir. Ölürsem beni istanbula gömün diyorum kimse dinlemiyor. Sanırım masraftan kaçıyorlar:)

J**Jamaika Ne alaka?

K**Kalem İyi ki bulmuşlar valla. Kalem kağıt olmasaydı ne yapardım. Hala kağıda yazıp temize çekiyorum ben biliyor musunuz:)

L** Lale İki tane aldım kendime ama açmadılar ne yapayım seneye artık:)

M** Murathan Mungan Ah çok seviyorum onu okumayı. İçim sökülüyor.

N**Ne var en çok kullandığım iki kelime ne yapayım aklıma geliverdim:)

O**Olmak ya da olmamak Bugünlerde aklımda dolanıp duruyor.

Ö** Öksüz Bu harfi duyunca aklıma hep bu kelime gelir. Çok içim acır. Ne acıklı kelime.

P** Paris Görmeyi çok istiyorum

R**Rengarenk Bu kelimeyi duyunca içim kıpır kıpır oluyor. Seviyorum renkleri.

S**Adımın baş harfi Hayır benim adım Berfin değil üzgünüm bu gerçeği şimdi açıklamam

gerekiyor. Blogumun adı, berfin ismini çok sevdiğim için berfince.

Ş**Şeker Çok seviyorum şekerin her türünü.

T** Türkiye Güzel günler göreceğiz güneşli güzel günler. Hiç yitirmiyorum umudumu. Kendi çıkarları için ülkemi kaosa götürmekten çekinmeyen bu insanlar tarihe nefretle yazdıracaklar adlarını. Neyse siyaset yapmayalım lütfen.

U**Uçurtma Çocukluğumdan hatıra

Ü**Üzüm Olsa da yesek:) Hayır hamile değilim:)

V**Veda Bak işte söylerken bile içimin burkulduğu bir kelime daha. Zordur hem veda eden için hem de veda edilen için.

Y**Yatak Çok uykum var ve yorgunum.

Z**Zambak Çok istiyorum beyaz zambak almayı..

22 yorum:

Unknown dedi ki...

çoğu kadın hamile değilim değilim diye diye hamile kalıyor bundan haberin varmı,erik üzüm derken bilmiyorummmmm...:))

denizanasi dedi ki...

üzümü bak benim de canım istedi şimdi :))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Niye bu blog hatunları üzüme taktı bu sıra anlamadım ben.:)) Aşşşkkk ille de aşşkkk...

Aylin Ünlü dedi ki...

canım benim okudum harflerini:)teşekkür ediyorum cevapladığın için,ayrıca moralinin daha iyi olmasına sevindim,dinlen biraz,öpüyorum çok

Bendeniz.. dedi ki...

SEVİNDİM YAVAŞ YAVAŞ YOLUNA GİRDİĞİNE BİŞEYLERİN,KAYINVALDEN BİLMESEDE HİSSEDİYORDUR AMA DİLE GETİRMEK İSTEMİYODUR KOLAY DEĞİL..
ALLAH ŞİFASINI VERSİN İNŞ..
SOBEN ÇOK GÜZEL OLMUŞ BERFİNCİM ÇOK ÖPÜYORUM

berfin dedi ki...

elçinnnnnnn
gelme üstüme yahu:)ne hamilesi yok valla ya. yavrum hastane hastalık arasında onu düşünecek hal mi var yahu.konuşturma beni şimdi..:))
öptüm

berfin dedi ki...

deniz anam
valla bilmiyorum artık:)ama aklına geliyor aklına artık meyvalar değil mi?havalardan.
öptüm

berfin dedi ki...

incegülüm
EVET İLLEDE AŞKkkk.ama üzüm mevzuunu bende hiç anlamadım:)
öptüm

berfin dedi ki...

aylinim
sağol canım.bende beni bu oyuna dahil etmene sevindim.teşekkür ederim.
öptüm

berfin dedi ki...

bendenizim çok sağol canım benim.amin inşallah herşey daha iyi olur.
öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, ne güzel anlatmışsın harfleri. Çok keyifle okudum.Kayınvaliden iyi olacak inşallah. İçinizi ferah tutun. Hastalığın başlangıcında anlaşılması iyi. Allah acil şifalar versin. Bizde birtürlü görüşemedik canım ya. Neyse inşallah herşey kısa zamanda yoluna oturur da görüşürüz. Çok çok öptüm seni canım.

Mutluveumutlu dedi ki...

Yazılarını görünce çok mutlu oldum, seni burada görmek çok güzel. Kaynvalidenin moralinin iyi olmasına sevindim. İnşalah herşey çok daah güzel olur canım.

palyanço dedi ki...

hosgeldin canım benim :)) demek ikimizin de isimleri aynı harfle baslıyo ;) ne akala dimi? hiicc oyle aklıma geldi :))

hadi bakalım kotu gunler insallah geride kalacak canım..opuyorum seni cok :))

Unknown dedi ki...

şeker kızma ,panik yapma çocuk yap çocuk sonra neden beklemişim diyeceksin hem böyle bir haber kaynanana iyi gelmezmi????

şengül dedi ki...

berfin canım hoş geldin kayın validenin biraz daha iyi olmasına çok sevindim inşallah herşey yoluna girer canımcevapların çok içten ve çok güzel seni mutlu neşeli görmek beni demutlu eder hadi arkadaşım

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım çok güzel olmuş soben,en çok jamaikada güldüm.hehe:))

berfin dedi ki...

muhabbetim çiçeğim
en kısa zamanda görüşeceğiz söz.bir çıksın hastaneden hayatım bir düzene girsin söz.sağolasın canımm.

berfin dedi ki...

mutlum
bende sizi görünce seviniyorum.dua ediyoruz başka ne gelir ki elden.sağol canım.öptüm

berfin dedi ki...

palyançom ne güzel alaka yaa ala ala:) istemrisin aynı olsun isismlerimiz yok canım:)))
öpüyotum seni

berfin dedi ki...

elçinim herkes yanı şeyi söylüyor ama bendeki bu korku hiç geçmicek sanırım:)))
anacım ben daha büyümedim yaaaa.ama artık istiyorum ama istemekle oluyoır mu bilmiyorum?:))))))
öptüm

berfin dedi ki...

şengülüm çok sağol canım benim.öptüm

berfin dedi ki...

gökkuşağım valla ona bende güldüm ama aklıma ilk o geldi:))))
öptüm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails