9 Mayıs 2008 Cuma

^^Sezen Aksu-1980^^

Müzik kutum uzun zamandır çalmıyor siz de farkındasınız değil mi? Malum olaylar gelişmeye başladığından beri müzikte dinleyemez oldum. Ama kendime geldiğimden beri çok sevdiğim müzikle beraberliğimize kaldığımız yerden devam ettim. İşte bu haşır neşirlik esnasında da sevgili biricik çok ama çok sevdiğim minik serçemin bu muhteşem yorumunu keşfettim. Ayy ben buldum ben buldum demeyeceğim tabii:)))) kaldı ki belki ben çok geç dinlemişimdir ve şarkıyı görenler aaaaa problemliye bak yeni dinliyor birde iyi bir halt işlemiş gibi çıkmış kasılıyor diyenler çıkabilir değil mi?

Ezginin günlüğünden dinlediğimde yahu ne güzel şarkı yapmışlar Eylem ablamda ne içli söylemiş deyip her dinlediğimde bir de salya sümük olmuşluğum var. Ama iş sezen aksu olunca sanki daha da bir farklılaşıyor şarkı yahu. Nasıl bir efsundur hatundaki anlayan bana da anlatsın. Eylem Atmaca’nın hakkını yiyemem o zaten apayrı bir ses harika bir yorum ama sezen aksu nun da sesi efsunlu ne yapayım ben şimdi. Hayır niye mevzuyu bu kadar uzatıyorum bilmiyorum. Hani yazasım var ya konuda bulmuşum uzatıp durayım mı diyorum ne diyorum yahu:)))))

Tamam toparlıyorum hemen ben. Şimdi ben bu şarkıyı çok seviyordum ya sezen aksu yorumuyla çok çok sever oldum. Dinlemek isteyen buyursun dinlesin arkadaşlar. Ben iki gündür tekrar dinlemekten bıkmadım. Dinledikçe dinlendim valla. Haydi yeter bu kadar sündürdüğüm. Öpüyorum sizi. Keyifli dinlemeler.








Söz: Hüsnü Arkan
Müzik: Nadir Göktürk
Sigaramın dumanına sarsam saklasam seni
Gitme gitme gittiğin yollardan dönülmez geri
Gitme gitme el olursun sevdiğim incitir beni
Yokluğun ah yol yol olsa uzasa unutmam sen
iGitme gitme gittiğin yollardan dönülmez geri
Gitme gitme el olursun sevdiğim incitir beni
Akşam vakti sardı yine hüzünler
Kalbim yangın yeri gel kurtar beni senden
Akşam vakti dolaştım sokaklarda
Yırtık bir afiş seni gördüm duvarda
Sigaramın dumanına sarsam saklasam seni
Yokluğun ah yol yol olsa uzasa unutmam seni
Gitme gitme gittiğin yollardan dönülmez geri
Gitme gitme el olursun sevdiğim incitir beni

16 yorum:

Elçince dedi ki...

uzat berfon uzat okurum ben yazmadığın günlerin acısı nasıl çıkacak değilmi şimdi dinliyorum hemen...

Elçince dedi ki...

bu kadının bir büyüsü var evet ama ben çözmüş değilim...bak yine ilk iki yorum benden oldu naaabbbeerrrrr.....

Elçince dedi ki...

ayrıca muhabbet çiçeği sana çevrimdışı ileti yazmış bakmadınmı görmedinmi beni orada...:(

berfin dedi ki...

saol canım arkadaşım.doğru söylüyorsun yazmadğım günlerin acısı çıksın değil mi?dinle bakalım.şimdi sen böyle arka arkasına yorum yazınca bende tek tek mi cevap versem yoksa bir kerede mi yazsam şayorum yahu:)))
ilk üç yorum senden oldu be anacım:))
ellerine sağlık tatlım ben,m sen yaz bden sana bol bol yorum yazayım kız yazık bana dilim şişmiş:))
canım bana ileti gelmedi yaaa.seni nasıl görecektim anlamadım yahu.:)dur açsın muhabbet çiçeği sorarım ben ne oldunuı.
hadi öperim sulu sulu bebişim:))

banadair_berrin dedi ki...

bu sarkıyı 2 hafta once delı gıbı dınlıyordum..ama ben ezgının gunlugunden dınlemeyı sevdım..

berfın tekrar hosgeldın :)

Aylin Yaprak dedi ki...

Berfin'in Berfin'im,bende bu parçayı çok seviyorum,seninle beraber bir defa daha dinleyeyim zevkle..Bu arada en kısa zamanda bekliyorum,aklımdasın canım:)

fikriminincegülü dedi ki...

Ben dinlememiştim ama. Bak demek ki herkesler dinlememiş. Hakikaten yazık olmuş ama, çok güzel bir şarkı ve tabii Sezen en güzeli.:)

Mutluveumutlu dedi ki...

Çok sevdiğim bir şarkıdır bu benimde, Sezen Aksu yorumuda süper olmuş gerçekten...

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Benim sevdiğim bir şarkıdır bu.Bence Sezen Aksu'nun yorumu güzel olmuş.Ya zaten Sezen Aksu hangi şarkıyı kötü söylerki...Öptüm.

denizanasi dedi ki...

en sevdiklerimden biri :)

anemon dedi ki...

sezen gfarkı işte berfocuğum
bir sey demeye gerek varmı

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, canım arkadaşım bu şarkıyı bend eçok severim. Seni böyle neşeli görmek çok güzel ya. Hep böyle ol. Çiçek tuttumu :))
bu arada sana ç.dışıyken ileti yazdım ama uzun süre açmayınca gelmedi demek :(
Msnde göremiyorum ki seni hiç ben.

Asortik Krep dedi ki...

Uzun bir süredir gelemedim..Başın sağolsun.

Bu şarkıyı ve sezeni bende çok severim.Biliyorusun 20 haziran akşamı ölüdeniz festivalinde konuğumuz kim..?
ezginin günlüğü..
bu şarkıyı senin için de söyleyeceğim :)

Tabiat Ana dedi ki...

berfinciğim,
Sezenin yeri tartışılmaz ama ben sanki Ezginin Günlüğünden dinlerken bu şarkıyı daha bir keyifleniyorum...
sevgiler..

Elçin dedi ki...

illa bağıracağım alıştın sen çok fenaaaaa:))tümmm blog komşuları sesimi duydu ya bağır bağırrrr,adım çıkacak....bu son bağırırşım bak yok artıkk bağır çağır kocam kızıyor yaaa yuvam yıkılacaK:)))))

berfin dedi ki...

berrinim
sağol canım.halısın ezginin günlüğünün tadı başka.öpüldün

aylinim
benle bir daha dinlemiş ol tatlım.teşekkür ederim inşallah gelicem bir gün:)öpüldün

incegülüm
bende dinlemiş olman ne güzel oldu:)evet sezenin tadı başka yapacak birşey yok.inşallah keyif almışsındır.öpüldün

mutlum
sevdiğin parçayı dinletmiş olmak güzel:)öpüldün

gökkuşağım
haklısın valla.hangi şarkıyı kötü okur ki?öpüldün

denizanam
sevdindim:))öpüldün

anemonum
yok valla tatlım hiçbirşey demeye gerek yok:)öpüldün

muhabbet çiçeğim
teşekkür ederim arkadaşım.bu sayfa benim gülen yüzüm oldu.çiçek tuttu gibiydi öldü:(((
ama resmi var gösterecem:)msn olayınıda çözdük sanırım.öpüldün

asortik krep
canımsın sağolasın.önemli değil arada bir uğrasanda yeter bana.çok güzel ezginin günlüğünün konseri demek haaa.benim içinde söyle lütfen.öpüldün

tabiat ana
haklısın canım ilk ondan dinlediğimiz için keyfide tadı da başka.benim demek istediğim sadece sezenin büyüsü.şarkı başka bir doku kazanmış sanki.ikiside keyifli ozaman:))))öpüldün

elçinimmm
bağırma beeeee.duyduk anlattık durumu işte.ala alaaaaa.:)))))öpüldün

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails