19 Ağustos 2009 Çarşamba

saklandığım yerden çıktım:))

hergün geliyorum okuyorum, gezyorum ama şuraya iki satır yazmaya üşeniyorum..
günler su gibi akıyor..ruh halim dalgalı deniz kıvamında..
yağız büyüyor..hergün ciğerim bir köşesini tüketerek..
geçen hafta yataktan düştü yine..bu ikinci düşüş..
bu sefer biraz daha kötü..intaharın eşiğinden döndüm..
çok korktumm dudaklar burun uçukla doldu..
yağızımı öyle yerde ağzı burnu kan görünce ömrümün 10 senesini daha harcadım..
yağız iyi..gerçekten bebeklerin koruyucu melekleri var..
annelerinde var mı acaba???
anneliğin en büyük öğretisi sabırmış anladım..
kelimlerimin bağını yitirmişim..ordan burdan geliyorlar..
kusurumuz affola..

bugünlerde tarhana yapımına taktım..sevgili tijeni okurken gördüm..ne zamandır yağıza yedirmek istiyorum ma hazır olanlara güvenim yok..
kendim yapasım var..ama az biraz denemek lazım..
işte o az birazı nasıl tutturacam orası meçhul..
kafamdan plan yapıyorum..
bir bakın bakalım usta ev hanımları bilen bilmeyenler bu plan işe yararmı

4 domates,4 soğan, 2 kırmızı biber,1 yeşil biber, bir çay bardağı haşlanmış yeşil mercimek, yarım çay bardağı fasulye, yarım çay bardağı honut, maydanoz nane, 2 su bardağı süzme yoğurt, bir ekmek hamuru, alabildiğine un

yaptığım araştırmalarım sonucunda böyle bir tarif çıkardım ortaya. ben bunu uygularsam ortaya çıkan madde ne kadar tarhanaya benzer:)))

blog aleminin güzel insanları sizleri bekliyorum..arife tarif gerekmez demeyin:))
syorumlarınızı bekliyorum..
sevgiyle..

12 yorum:

kakaolusevgi dedi ki...

Canım inanılmaz mutlu oldum Yağız'ın kulaklarında hiçbirşey olmamasına,ben de gözyaşlarımla okudum yazını.
Kesinlikle dediklerine katılıyorum,Allah'ım hiç kimseye evlat acısıyla sınamasın,anne olunca anladım ki,bu evlatlar hiç kolay büyümüyormuş,dedikleri çok doğruymuş,her saniye bir emek.
Allah'a çok şükür ki bize bu harika duyguyu yaşattı.
Ben de bir kere elimizde battaniyeyle sallarken,mert'in uzun zamandır uyumamasından ve yıpranmamdan,elimden battaniye kaymıştı.Ben de uyku sersemiydin,Mert resmen yere karşı köşeye fırladı.Ağlarken katıldı ama ben öldüm öldüm dirildim,öyle anlarda o olay keşke hiç yaşanmasaydı deyip,geri dönmek istiyorum.Ama Allah'a şükür ki birşey olmadı.Cidden melekler koruyor bebişleri.
Seni ve Yağız'ı çok öptüm.

Unknown dedi ki...

canım bebekleri koruyan melekler var bencede amabizi koruyan yoooookkkk:)))

bende yaptım tarhana missler gibi....

kuru soğan,yoğurt,kırmızı biber,domates,ekmek hamuru,un,bizde böyle yaparız,un dışındaki malzemeyi az tutarsan unuda az lacaktır...öptüms seni ve oğluşunu..

Gamzeli dedi ki...

ayy canım yaa çok geçmiş olsun, bencede koruyucu melekleri var zor vallahi çocuk büyütmek, eskiden ayy nasıl bakarım diyordum çocuklar ağladığında ama hakikaten bakılıyor sabırla hiçde sıkılmadan belki yoruyor ama tabikide olacak o kadar anneyiz biz :)

Benimki geçen hafta berbattı meğerse dişi çıkacakmış o yüzdenmiş , şimdi bardakla su verirken tın tın ötüyor :)

Tarhanaya gelince ben yapmıyorum sağolsun kayınvalidem annem derken eğpey bir oldu , sende öyle yap istersen onlar kıvamınıda tutturuyor hiç olmazsa :)

denizanasi dedi ki...

düşe kalka büyür çocuklar denilir ya. çook doğru. can da bir gün öyle düştü. alnında kocamannnn bir yumurta oldu anında. benimde yüreğimde tabii. ama gerçekten de onları melekler kouruyor sanırım. bu arada tarhana cidden iddialı :) ben yapamazdım valla:)

berfin dedi ki...

kakaolu sevgi,
çok teşekkür ederim canım..evet dediklerin çok doğru ..her saniye bir emek..
ahh seni çok iyi anlıyorum mert düştüğünde neler hissettiğini..ama oluyor işte keşke olmasa..merti ve seni öperim.

berfin dedi ki...

heidiii
bizi koruyanda vardır annem:))))kötü düşünmeyelim sahipsizmiyiz yahu:)))
çok özledim seni...
bu arada tarhaya hala casaret edemedim:)))

berfin dedi ki...

gamzelim
bizim dişte geliyor gibi,heyecanla bekliyorum..
tarhanaya gelince annemde bilmez kaynana zaten rahmetli.o yüzden iş başa düştü:))senin kadar şanslı değilim canım:))
öpüyorum seni ve kuzunu..

berfin dedi ki...

deniznası,
ahh nedense onlar düştüğünde alnı burnu herhangi bir yeri acıyor.bizimse ağrıyan yer hep aynı, yüreğimiz..
melekleri hep korusun onları..
tarhanaya gelince evet çok iddalı..bende hala cesarte edemedim:)))
öpüyorum senii..

Tijen dedi ki...

Olur tabii tarhanan neden olmasın? Bak benim sitede siz tarhanayı nasıl yaparsınız yazısı altında bir sürü güzel yorum var, ben o yorumlardan Mübeccel'in tarifini uyguladım, çok da güzel oldu. Hiç çekinme, korkacak bir şey yok. Ekmek hamuruna da gerek yok, benim evde "instant" tabir edilen toz mayalardan vardı, bir paket ondan kullandım, yeterli oluyor. (Mübeccel'in tarifinin yarısı kadar yaptım, iki kilonun biraz üzerinde tarhanam oldu. Sen ihtiyacına göre yapasın!)

ümran dedi ki...

Selam Berfin'cim..Uzun zamandır yazdığım üzüntümden dolayı hiç blog okuyamadım.Öncelikle Yağız'ın kulağında bi problem olmamasına ne kadar sevindim anlatamam,inşallah bende bir gün mutlu haberlerimizi yazarım buradan..
Düşme olayına gelince bu bebeklerin düşmeyeni var mı acaba?? Ben de geçen hafta Ela'yı düşürdüm yataktan ve maalesef bende ikinci kez:(( İlkinde hiç bişey olmadı ama bu sefer yüz üstü düştü ve dudağı patladı ve bayağı kanadı..aklım çıkıcak sandım kanı görünce ama bi yarım saat sonra hiç bişeyi kalmamıştı..gerçekten Allah koruyo bu küçük melekleri..Allah Yağızıda Elayıda üçüncüden korusun :))

berfin dedi ki...

tijenim
korkuyorum ama yüreklendim.
en kısa zamanda yapmalıyım sanki havalar soğucak gibi. kuru maya işi oldu.evet yorumlara tek tek baktım ama kafam çok karıştı:))
bende senin gibi yaparım olur sanırım. hem bardak hesabı yaparım azıcık olmazsada canım sağolsun:)))
sağolasın

berfin dedi ki...

limonum
amin canım korusun üçüncüden. ve diğer bebekleride tabiki. emin ol sende yazacaksın mutlu haberlerini. seni çok iyi anlıyorum canım emin ol. ama mucizelere inan. gerçekten varlar. inanç çok önemli ve sabır. sakın isyan etme. herşey yoluna girecek.ela harika bir kız olacak:)
öptüm seni ve elayı

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails