6 Ekim 2007 Cumartesi

"Hastayım"

sabah kalktım her yanım ağırıyor.zaten bütün gece midem delindi.onun etkisimidir nedir bu ağrılar?birde akşam görümcenin kınası var.Allah'ım hastalanırsan al başına belayı:) gelin ne de olsa kınayı burnumuzdan getirdi olur:) şaka bir yana(her şakada gerçek payı ararayın yinede siz)midem çok kötü,sırtımda korkunç ağrılar var,gözlerim kapanıyor ve üzerimde kışlık yünden hırka olduğu halde ben donuyorummmmm.bu günü atlatmak için kendimi ayakta tutuyorum.yoksa çoktan izin alıp anneciğimin evine sığınmıştım. Bayramın ikinci günü görümcemin düğünü var bahsettim mi bilmiyorum. kınayı bayramdan iki gün yemeyelim diye bugüne ayarlamışlar. hal böyle olunca iş yerinden izin almam gerecek.saat 4 gibi çıkıp kuaföre gideceğim.sabah erkuşun kıyafetlerini eline verip git annemlerde giyin dedim (benim annem).belki kuaför çıkışı ben görümcemle giderim o yüzden aklım annemde kalmaz.kadın tek kaldı, çünkü ablamda görümcemin sadıcı:) akşam fotoğraf çekilmeyi unutmazsam ki fotoğrafçı ben olacağım:)sizlere görüntüleri sunarım.ben ne mi giyeceğim,kızlar kendi nişanımda giydiğim şifon pantolon ve üzeri pullu bluzü giyeceğim.çok anlatamam hastayım:)ama fotoğraflarım sanırım ,galiba,inşallah:))) kızlar konuşacak takatim yok valla ben kaçar..dua edinde bu akşamı hayırlısıyla ayakta geçireyim..

6 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım benim yaaa, çok çok geçmiş olsun.Tam denk gelmiş hakikaten kınayla hastalık. İnşallah akşama kadar iyileşirsin ve kınanın tadını çıkartabilirsin tatlım.
Fotoğrafları bekliyoruz :)
Dikkat et kendine, öpüyorum çok seni

Sanem dedi ki...

Berfin'cim, geçmiş olsun. Havalar çok sakat çok dikkat et kendine. Ben de kılpayı sıyırdım, ayakta atlattım. Bundan birkaç gün önce beni de buldu yani. İftar hazırlıkları derken, nalları dikiyordum havaya neredeyse :)Tekrar çok geçmiş olsun.

Fotoğrafları heyecanla bekliyorum canım. Dört gözle dört gözleee :))

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM İNŞAALLAH İYİ OLMUŞSUNDUR VE HARİKA GEÇMİŞTİR SENİN İÇİN.MERAKLA BEKLİYORUM ŞEKER FOTOĞRAFLARI :))

Calimero Mutfakta dedi ki...

Berfincim.. cok gecmis olsun.. insallah gecmistir bugune iyisindir..

Calimero Mutfakta dedi ki...

Berfincim tam sana yorum yazdim senden yorum geldi:)

berfin dedi ki...

canım arkadaşlarım mutlu,sanem,kakaolu,calimero hepinize çok teşekkür ederim,yanımda olduğunuz için.çok öpüyorum.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails