29 Ekim 2008 Çarşamba

^^Cumhuriyetimiz 85 Yaşında^^




"Benim naçiz vücudum, bir gün elbet toprak olacaktır; fakat, Türkiye Cumhuriyeti sonsuza kadar yaşayacaktır."


"Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim düşüncelerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız, bu yeterlidir. "

"Eğitimdir ki bir milleti ya özgür, bağımsız, şanlı, yüce bir sosyal toplum hâlinde yaşatır veya bir milleti esaret ve sefalete terk eder."

"Endüstrileşmek, en büyük millî davalarımız arasında yer almaktadır… En ileri ve refahlı Türkiye ülküsüne ulaşabilmek için bu bir zorunluluktur."



"Devlet ve milletin kaderinde, millî irade etken ve egemendir. Ordu, bu millî iradenin emrinde ve hizmetindedir."

"Dış işlerinde dürüst ve açık olan siyasetimiz, özellikle barış fikrine dayalıdır. Milletler arası herhangi bir sorunumuzu barış yoluyla çözümlemeyi aramak, çıkarımıza ve anlayışımıza uyan bir yoldur."

"Yurt toprağı! sana her şey feda olsun. Kutlu olan sensin. Hepimiz senin için fedaîyiz."

6 yorum:

Unknown dedi ki...

CUNHURİYETİMİZİ DEVAM ETTİRECEK BEBELER DOĞURUN HEMDE 3 TANE:))

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Hepimizin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun.Ne mutlu Türküm diyene.

sufi dedi ki...

Of Atatürk off Bir gelsen, utanmadan göğsünde ağlardım inan.

berfin dedi ki...

elçinim istersen önce bir taneyi doğurayım ben sağ salim istersen:)=))

berfin dedi ki...

gkkuşağının rengi
ne mutlu türküm diyene..nice nice senelere Ata'mızın izinde..

berfin dedi ki...

sufi
ayakların ın dibinde bile ağlayacak o kadar çok insan var ki..utanmak ne kelime..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails