26 Eylül 2009 Cumartesi

sevinç hüzün yanyana..

hep çok mutluyuz hem mutsuz..
ablam ana okulu öğretmeniydi. kpss den düşük puan çektiği için bir türlü normal öğretmenlik yapamadı. bu senede tanınan haktan yararlanamadığı için çok üzüldü ki çok düşük puanla alındı..
sonra bir 10,000 lik ek kontenjan açıldı. ama yinede ablam düşük çektiği için o puana kadar düşmez dedik. ve dün akşam netten sonuçlara baktık ki ablamın öğretmenliği çıkmış.
evet çokk sevindik ama bir yandanda gideceği yer çok uzak olduğu için üzüldük..
van çaldırana çıkmış ataması.. hayatı boyunca mersinden uzak bir yere gitmemiş, anasının evinden hiç uzaklaşmamış biri olduğu için ne yapar ne eder diye bütün akşam ağladı annem. ben nasıl gideceğim oralara nasıl dayanacağım diye paraladı kendini..
ama yapacak birşey yok..heryer memleketim deyip gidecek, yeni bir hayata atılacak..
gurbet nedir özlemek nedir anlayacak..
umarım heşey onun için çookkk iyi olur. çünkü o kadar bekledi o kadar çalıştıki..hak ediyor..
umarım herşeyin hayırlısı olur..

5 yorum:

Unknown dedi ki...

hiç üzülmesinler hayırlısı olsun,artık uzak diye bir yer kalmadı,3G çağındayken:))ayrıca gidenlerden biliyorum Van çok güzel bir yermiş...hem batıda öğretmene değer verilmezken oralarda çok veriliyor...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım yaaa atansında varsın Van olsun. Ben yıllardır bekliyorum atanmayı.
Benim arkadaşım Van çaldıranda görev yaptı tam 4 yıl. Sonra eş durumundan direk aşinin memleketinin merkezine geldi.Çok rahat. Hiç üzülmeyin.Darısı benim atanmama. Öptüm.

Tabiat Ana dedi ki...

berfincim,
hayırlısı olsun.başlarda biraz zor olacaktır muhakkak ki ama o kadar emek verdiği sabırsızlıkla yapmak istediği mesleğini yapabilecek buda işin en güzel tarafı olacaktır sanırım onun için. olumlu düşünün hep iyi şeyler olsun umarım.
sevgiler

Mutluveumutlu dedi ki...

Hayırlı olsun.İnşallah çok mutlu, çok huzurlu olur. Sizinde içiniz rahat olur.

kakaolusevgi dedi ki...

Canım ablan için hayırlısı olsun,emeline ulaşmasına çok sevindim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails