18 Ekim 2012 Perşembe

13.10.2012...hoşgeldin Elif Yağmur...

13.10.2012 tarihinde kızımıza kavuştuk..yine erken yine sürpriz şekilde...17.10 tarihine alınmış güne rağmen kızımız beklemedi
alışveriş merkezinde gezerken suyum geldi ve acil olarak hastaneye koştuk...eşim çalışıyor çantada eksiklik derken doğum oldu ve bitti.
5 günlük olduk bile...bu sefer ağrılarım çok oldu..halada devam ediyor..
elif Yağmur a gelince neredeyse tüm gün uyuyor...doğru düzgün sesini duymadık çünkü ağlama yok:)) kendime dert etmiyor muyum? ediyorum:))) herkes bu günlerini ararsın derken ben bu bebek neden ağlamıyor diye kahrediyorum...
bugün işitme testi vardı..ne tesadüf ki yağız da olduğu gibi bir kulaktan geçemedi..allahım aynı yollardan geçirme diyerek dua ediyorum... göbeği düşüp banyo yatırdıktan sonra yeniden getirin dedi doktor...
şans eseri bugün göbeği düştü hastaneden gelince..anneannesi yıkadı hemen...cumartesi yeniden idcem bakalım...aynı yollardan geçmiş olmama rağmen, endişelenmeden edemiyorum....
ama kızım o kadar tatlı ki... içime sokasım geliyor...ona bakınca gülümsüyorum...tek istediğim yağızdaki sıkıntıları çekmeden bebeğimin ilk aylarını kaçırmadan mutlu olmak.. yağızdaki sorunlardan ilk aylarını hiç hatırlamıyorum bile...ağlasın, beni yorsun uykusuz bıraksın istiyorum..yağız gibi sessiz sürekli uyuyan bir bebek olsun istemiyorum..bebek gibi olsun...valla allaha büyük mü konuşuyorum bilmiyorum ama..allah'ım sen affet..
 rabbime sağlıkla beni kurtardığı için şükürler ediyorum...kızıma kavuşturduğu için şükürler ediyorum...allah evlatlarımıza sağlık sıhhat versin..birlikte güzel güzel yaşamak nasip etsin..
amin...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun,analı babalı büyüt bebeğini,bende bir kızım olsun diye hayaller kuruyorum ya adaş olacaklar olursa elif düşünüyoruz bizde:))ay inşallah:)benim görümcede doğurdu ya kız onunkide habire uyuyor hakketten insan sesini duymak istiyorum ama sen fazla evhamlısın onu bi diyeyim sana uyusun bırak sen içini rahat tut güzel lohusa öptüm seni kızını oğlunuda kokladımm misss:)))

Mucit Anne dedi ki...

Hayırlı olsun.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails