13 Mart 2010 Cumartesi

oğlum..







Ne sıkıntılar gördü bu bünye..
Biliyorum bunun da altından kalkacak..
Güneşli günler yakın..
İçimde bahar konaklayacak…

****Büyüyorsun artık. Seni ilk yanıma getirdikleri anı hatırlıyorum.
Birde şimdi bak..artık yavaş yavaş ben olma yolundasın. Elimden geldiği kadar özgür bırakıyorum seni. Kararlarını kendin ver istiyorum. Senin için kendime kurallar koyuyorum. Her defasında senin bir parçam olmadığına ikna ya çalışıyorum kendimi. Bağlanmamaya çalışıyorum sana. Bağımlı olmamaya. Seviyorum seni başka türlüsü ne mümkün. ama baş etmezsem kendimle anneliğimin arkasına sığınırsam zarar veririm diye korkuyorum sana.*****

Artık bizi taklit etmeye başladın. Parmağını sallayıp hayır diyen babana sende parmağını salladın dün ilk kez kahkalarla.

Bu aralar korkuyorsun ani gelen her sesten. İki gecedir uykundan ağlayarak uyanıyor uzun süre sakinleşmiyorsun.

Bir görev verilmesi en keyif aldığın şey. Hele de biri poşet taşı derse değme keyfine. Dün eve gidene kadar poşeti kendin taşıdın.

Hala çok inatsın:) olmasını istediğin şeyi inatla kabul ettirmeye çalışıyorsun. Çok kızıyorum.

Birinin sana kızmasına, bağırmasına tahammülün yok. Dün yemeğe elini soktuğun için babanın kızmasına çok ağladın. Ne ben ne de baban tepki vermediğimiz için daha çok ağladın. En son ağlayarak babanın yanına gittin ve kucağına oturdun öyle sustun. Biri sana bağırdığı zaman o kişiden uzaklaşmak yerine onun kucağına gidiyorsun. Hala çözemedim bu davranışı.

Kelime sayın hala çok az. Ama ne istediğini hareketlerinle anlatabiliyorsun. Eğer uzakta bir şey isteyeceksen beni çekiştirip gel diyorsun. Bayılıyorum. Hala her şeye baba diyorsun. Bu hafta nene ye başladın ve mamaya. Acıktığın zaman mama diyorsun. Neneyi söylerken arada anni gibi çıkıyor:) baba dede nene mama gel kullanabildiğin kelimeler. Daha fazlası henüz yok. Dert etmiyorum.

***hayalini kurduğum bir anne olamadım. Senin için çok farklı hayallerim vardı. Her ilkini yazmak saklamak hatta hamilelikle birlikte başlamak olmadı olamadı. Umarım burada bundan sonra sana yazılar yazar hem kendimi hem seni anlatabilirim.

Dip not.. dün işten gedikten sonra ilk çılgınlığımızı yaptık. Saat 6.30 da parka gittik. İkimiz yalnız başımıza parkta oynadık. Kumları fırlatmak çok hoşuna gitti. Çok eğlendin. Dönüşte baba şaşırdı yaptığımız harekete ama bu bizim seninle yaptığımız ilk çılgınlıktı. (park gündüz bile ıssız olan bir park:))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails