25 Mart 2010 Perşembe

Şairler Hep Var Olsun Diye..

Çok uzaklarda ise sevdiğin bir dostun.. onsuz yarım isen.. onsuz kayıpsa tüm çocukluğun ya da gençliğin.. haber yoksa gittiği yerlerden.. boynu bükük kaldıysa evcilik oyununun körebenin ya da yakartopun.. hasretle anıyorsan dostunu .. dinle ne der Ahmet Telli,




Sen dostumdun benim, gülünce güneşler açan


Bulutlara, rüzgara asarım suretini her akşam


Her akşam bir mektup yazarım dağlar kadar


Kayıp bir adresten geliyor sesin şimdi, üşüyorsun


Unutma dostumsun sen, neredeysen orada ölmek isterim







Dem vuruyorsan yalnızlıktan ve acıtıyorsa ruhuna batan pençeleri. Hiçbir söz teselli olmuyorsa, hiçbir varlık gidermiyorsa yalnızlığını. Kalabalığını kaybettiğine yanıyorsan ve bu yalnızlık baki diyorsan. Dinle ne der Cahit Külebi:





Ben yalnızlığı


Gökte uçar gördüm


 Ben yalnızlığı


Garip naçar gördüm

 
Ben yalnızlığı


Gelip geçer gördüm.


not: devam edecek..şairler hep var olsun diye.. (isteyen herkes katılabilir)



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails