3 Şubat 2010 Çarşamba

Joy'un CHOCCHILI ev terlikleri

Chochili Ev Terlikleri
*Geri Dönüşüm :Terliklerimiz ,çevreye % 100 duyarlı ve geri dönüşümlüdür.
*Yıkanabilir: Çamaşır makinesinde yıkanabilir,hijyeniktir.
*Hafif: Ayağınızda olduğunu bile farketmezsiniz :)
*Şık: Rengarenk seçenekleriyle çok şeker ve yumuşaklar.
Terliklerimize ulaşmak için TGAR

Daha önce birkaç arkadaşıma fikirlerini merak edip hediye olarak yolladığım chochili ev terlikleri hakkında birsürü mail aldım...
Beğenmenize çok sevindim ve verdiğiniz fikirlerle gerçekten yeni modeller üzerinde çalışmaya başladık...Şimdi hediye yollayamadığım diğer blog arkadaşlarımla bir yarışma yapmaya karar verdim...
*****Blogunuzda chocili ev terliklerini tanıtıp bize yeni birkaç fikir verirseniz velinkinizi bana Mail olarak atarsanız, HER 10 KİŞİDEN 1 KİŞİYE chochili ev terliği hediye edeceğiz...
******kazanmanız halinde size mail atılacak ve istediğiniz model sorulacaktır :)
(10 şubata kadar vaktiniz var...)

ayrıntılar için buraya


joy'un terlliklerine baktım özellikle alaska modeline bayıldım. kullanmış olsaydım daha detaylı bilgi verebilirdim belki ama şu anda sadece gördüğümü yazıyorum:) ayrıca benim fikrim terliklere biraz süs detayının eklenmesi:) yani bahsettiğim öyle incik boncuk değil ama bir ponpon bile biz kadınların havasını değiştirecek kanısındayım:) bu benim fikrim tabi ki sevgili Joy:))) tabiki bu halleriyle de çok rahat ve güzel görünüyorlar:)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails