22 Şubat 2010 Pazartesi

yine kendi sularıma çekildim..uzaktan bakıyorum hepinize.. okuyorum hepinizi ama yazasım kaçtı bir süredir.
tahammülsüzlüğüm artınca, baş ağrılarım için gittiğim beyinci doktorda sinirsel deyince soluğu psikaytr da aldım. nur topu gibi panik atağım var artık. daha öncede geçirdiğim için yenilemiş. ilaca başladık.biraz daha rahatım...ama etrafımda olanlar beni iyileştirmemeye kararlı.

yağızın bir yaş kan sayımı yine düşük çıktı. babası talasemi taşıyıcısı olduğu için yağızın olması yüksel ihtimalmiş. kan şurubu ve takviye vitamin aldık. bu nedir neye yol açar öğrenmek istemiyorum. eşiminde kanı hep düşüktür. ama allaha şükür bir sorunu yok. doktorun dediğine göre korkulacak bir şey yokmuş. önlem alıyoruz dedi. gel de içime anlat doktor diyemedim..

yağız hala konuşmuyor. doktor onun içinde çok erken diyor ama. kendime anlatamıyorum. gel. baba. sürekli kullandığı iki kelime. dede. mama.nene de keyfi gelince. anneyi bir kere çıkardı bir daha hiç. çevredeki bazı salaklar konuşma geriliği var en azından sürekli 4-5 kelime kullanmalı dyor. anne yi mutlaka demeliymiş. doktora sordum senin ne tuhaf çevren var dedi. her çocuğun gelişimi farklıdır dedi. 1 yaşında konuşan çocuklarda var dedi 4 yaşında konuşanda. annem dayısına çekerse 2.5 yaşında anca konuşur dedi. büyük dayısına çekerse 7 yaşında konuşurmuş:))) abimde 2.5 yaşına kadar anlamlı tek kelime çıkarmamış. hep homurdanırmış.

offff ne bileyim.canım sıkılıyor. anlaması falan çok güzel. gördüğü herşeyi taklit ediyor. basit emirleri yerine getiriyor. sokak çocuğu gibi sokaktan içeri girmiyor. hafızası kuvvetli. eşimde bu kadar iyi şeyi görmüyorsun kötüyü görüp kendine dert ediyorsun diyor. ne bileyim işte..

aklıma hep yağızın o duymuyor dediği zamanlar geliyor. acaba yanlış mı yaptırdık bir yerde diyorum. ama duymada bir problemi olsa babayı da söyleymez diyorum..offfff ya canım sıkkın işte. belkide yine kuruntu ediyorum. yarın yağız konuşmaya başladığında hep benden gitmiş olacak yine. değil mi?

neyse ben yine kendi sularımda gezeyim. ara ara buraya vururum..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails