1 Şubat 2010 Pazartesi

BU BÜNYE GÜNEŞ İSTER..



Ben aralık çocuğuyum..Bildiğin kış ayı.. Ama ait hissedemedim bir türlü kendimi.. acaba anne karnına düştüğü mevsime mi ait oluyor insan ??? Sanki yıllardır kış ayındayım..Çok uzun zamandır yüzüme güneş vurmamış gibi. Halbuki bu yaz iliğimi sömüren çukurova sıcağından sonra söz kışın güneş diye tutturmayacağım demiştim kendi kendime..Ama gördün mü tutamadım sözümü yine:)ya bu karlı harbi soğuk memleketler yaşayan insanlar her gün oturup ağlamazlar mı? Benim şurda gördüğüm toplasan 2 aylık soğuk rüzgar ama benim ankisiyetim tavan yapmış durumda(gerçi onun tavan yapması için mutlaka bir nedeni var)
yukarıda caaanımm resimde ki gibi bir sahilde yaymak istiyorum kendimi..ne bileyim kızgın kumlardan sulara atlamak istiyorum.. derimde oluşan yanıklarla baş etmek istiyorum..bikinime giren kumlara sinirlenmek istiyorum. Oda yetmez kendimi ıslatılmış kumla gömmek istiyorum.. Yani beni ne kadar gıcık etse de bu saçmalıkları yapmak istiyorum:)))oğlum benim kapının dışına çıkma hastasın üşüteceksin çığırtılarımdan kurtulsun ve rahat rahat donla atletle evde cirit atsın istiyorum..Yavrucuğumum kapının önünde kedi yavrusu gibi ağlamaları bitsin ve özgürlüğüne kavuşsun istiyorum.. zavallı yavrucak yaşadığını hissetsin, hayatın bir odanın içinde geçmeyeceğini anlasın istiyorum..((yahu nereden geldik bu hayata bit kadar odada bir ömür nasıl geçecek diye düşünüyor sanırım evlat)))
geceleri üzerimde onca ağırlıkla uyumak yerine sere serpe uyumak istiyorum..sıcak içecekler yerine buz gibi su içmek istiyorum. Ne bulursan giy üzerine tarzımdan atleti giy çık tarzına terfi etmek istiyorum.. ya anlayın işte bu bünye güneş ister,yaz ister..ne kadar yakınsam da sıcak havalardan hasretim tavan yapmış durumda..Güneş duası bilen var mı??

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails