30 Ocak 2010 Cumartesi

kendime header yaptım:)))

yeni bir program buldum..biraz kurcaladım..sonun da bu çıktı:)) acemilik için fena sayılmaz aslında ama daha iyileride olabilir değil mi:))
yok ben bunu beğendim bu kadarı da bana yeter derseniz hiç üzülmeyin hemen yapıveririm size:))
nasıl buldunuz beğendiniz mi diyecem cevap veren olmayacak..kızlar neredesiniz bakayım? neden sorularım hep cevapsız kalıyor:) küstünüz mü yahu? yani artık ihmal de etmiyorum blogumu.hatta biraz abartıp fazla zaman ayırdığım bile söylenebilir:) ama hala kendi kendime konuşuyor hissim mevcut..
neyse bu benim header denemem bir gösterivereyim dedim. görmemişin bir headeri olmuş hemen bloguna koymuş:)))

4 yorum:

Unknown dedi ki...

banada yaparmısınn lüüüttfeennn..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Mimlendin canım :)

berfin dedi ki...

ayyyyy elçin kuzummm hemen:)))yarın ilk iş sana da yapmak olacak:)nasıl bişey istediğini söyle bana yada koymak istediğin resimleri yolla yapayım:)))

berfin dedi ki...

muhabbetim çiçeğim hemen bakıyorum kuzum:)teşekkür ederim tatlım:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails