8 Ocak 2010 Cuma

....

canım sıkkın olduğunda yazmak istemiyorum buraya..öyle dert küpü gibi olmasın sayfam..
ama bugünlerde de hep canım sıkkın..
göğsümde oluşan ağrı bir türlü gitmiyor..
strese bağlı demişti kalp doktorum..ilaçlarımıda içiyorum ama ağrı hiç geçmiyor..
bugün şirket doktoruna göründüm..ciğer filmi çektirsen iyi olur dedi..
oda aynı belirtileri gösterebilirmiş..stresten olmasına razıyım..şimdi korkum daha da arttı..son zamanlarda çok yorulyorum..birde ciğerde problem çıkarsa tam artacak ankisiyetem..
hastalık düşünmekten bir hal oldum..
asık surat lı asabi gergin bir tip oldum..
eski halimi özlüyorum..
kafaya takmaz her şerden bir hayır çıkaran giyinip süslenen gezen tozan sevgi kelebeği halim geri gelsin bulsun beni istiyorum..
ama bir türlü gelmiyor..
belkide takıntı yaptım göğüs ağrısını o yüzden hep hissediyorum..olabilir mi acaba??
doktora gitmek istemiyorum..kötü bişey söylemesinden korkuyorum..
şu zıkkım sigaranın büyük etkisi var..
hastalandığımdan beri bırakma çabalarım hep boşa..ne zaman bırakacam desem daha çok içiyorum..
şu an sigara paketimi verdim arkadaşıma içmicem artık dedim..kaç dakika sürer bilmiyorum..
ama bu kez çok koktuğumdan bırakmak istiyorum..belki gerçekten bırakınca geçer bu ağrılar..
geçer değil mi? doktora gitmeli..sigarayı bırakmalı..
iyi olmalı..kendini toparlamalı...offf ne çok şey yapmalı..

3 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım çok dikkat et kendine. Herşeyin başı sağlık. O sigarayıda içme. Bebeğini düşün lütfen. Onun sana ihtiyacı var. Öpüyorum canım. Kendine lütfen iyi bak. Söz mü?

Unknown dedi ki...

hemen bırak ve hemen git,sen bebeğine lazımsın???

berfin dedi ki...

canım arkadaşlarım
sağolun beni düşündüğünüz için..merak etmeyin dikkat edcem kendime...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails