29 Ocak 2010 Cuma

geç kalınmış bir yazı..



yağızın doğum gününden hiç bahsetmediği mi fark ettim. aslında yağızdan hiç bahsetmediğimi farkettim. aslında hamileyken ne güzel planlar kurmuştum. hamileyken başlayacaktım günlük tutmaya. sonrasında ilklerini not edecektim hep. ama planlar her zaman uygulanamıyor.yağızın ilk altı aylık dönemini hiç hatırlamıyorum bile.. hayatımızı karartan doktorun söylediği bir kelimeyle yağızın duyup duymadığı endişesiyle geçti güzelim günler.


şimdi bile hala sık sık yazmayan belkide yarın bana sorabileceği detayları yazmaya üşenen baş belası bir anneyim:))


daha fazla kendimi aşağaılamadan geçeyim yazıya.. öyle aman aman yazacak bir doğumgünü değildi. en azından benim planladığım kafamda canlandırdığım şekilde geçmedi. malum yılbaşı gecesi öyle kalabalık bir grup da kuramadık. zaten bir yemek telaşı, sonrasında uykusu gelen yağızın huysuzlukları derken geçti ilk doğumgünü. pasta tasarladığımdan ve tarif edilenden bambaşka geldi. fotoğraf çekmek kimsenin aklına gelmedi:)) her gelen bir an önce kalkma sevdasına düştü:) ayy nasıl bir doğum günü yazısı oldu yahu:) içim şişmiş.


zaten harika bir partide olsaydı yağızın umrunda olmayacaktı diye avutuyorum kendimi. biz daha çok eğlenecektik sadece. gerçekten hatırlayacağı doğumgünlerinde harika organizasyonlar yapacak annesi güzeline.. söz oğluşum..


bu arada ilk yaş lavantaları yaptım oğluma. gelenlere dağıttık..i


not:)bu yazı niçin yazıldı amacı neydi bilinmemektedir. sanırım yazarınız bu soğuk günlerde hastalıkla ve depresyonla boğuşurken sadece saçmalamaktadır. idare edile:))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails