29 Ocak 2010 Cuma

kulaktan ateşölçerimiz

Braun Thermoscan IRT 3020 Ateş Ölçer
yağızın hastalıkları bitmek bilmediğinden ve genelde hep ateşli hastalık geçirdiğinden ateş ölçerimizi değiştirme kararı almıştım biliyorsunuz. yağız zaten inatçı ve bir o kadar da huysuz olduğu için ateş ölçmek bizim için tam bir işkenceye dönüyordu. koltuk altına sokmaya çalışırsın olmaz, farzet ki yerleştirdin o uzuuuunnn süreyi yağız efendi beklemez. kafayı yiyen ben bir türlü ateşini öğrenemezdim. baktım olacak gibi değil yeter dedim ve yukarıdaki şahaneyi aldım:) şahane diyorum çünkü kulağı yerleştirmemizle ateşini öğrenmemiz bir oluyor. ayrıca bizim velet ne yaptığımızı anlamak için öylece duruyor:)))

uzun araştırmalarım sonunda sanalreyonumdan aldım ürünü..hem fiyatı uygundu hemde çok çabuk elime ulaştı. tek sorun 21 adet yazan filtrenin 10 adet gelmesi.onun içinde aradım. şirketle görüşüp haber vermelerini bekliyorum.

onca ıvır zıvır şeye dünya paralar öderken neden böyle birşeyi atladığımıda düşünmeden edemiyorum..ama kendimi bağışlıyorum hemen. zaten her vırtında zırtında anında doktorunun yanında olduğumuz için eksikliğini hissetmemiş olabilirim diyorum:)

ürün kullanıldı ve memnun kalındı..nacizane önerimdir:))

4 yorum:

Unknown dedi ki...

şahaneymiş ne kadar olduğunu sen bana msn de yaz emi annem:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çok güzel birşey. Almak lazım bizim yeğenlerede. Öptüm canım.

berfin dedi ki...

canooo msni açınca hemen yaz bana söyleyeyim san:)

berfin dedi ki...

muhabbetim çiçeğim valla şiddetle tavsiye edilir:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails