19 Ocak 2010 Salı

moda



bloglar arasında gezerken rastaldım bu siteye..incelerken gözüme takılanlar oldu hatta bunlar benim olsun dediklerim..yukarıdaki kombin örneğin sade bir okadarda göz alıcı..

ve tabi ki vazgeçilmezim siyah..model de öyle bir gözalıcılık yok belki ..ama siyah ve sade oluşu beni cezbeden zaten..bu iki kombinide istiyorum dolabımda..aslında siteyi gezerseniz çok güzel kıyafetler olduğunu göreceksiniz..ben yinede bu ikisiyle yetindim yani çok kanaatkarım:)
birde yukarıda ki ayakkabılardan istiyorum..mümkün müdür? kış bitmeden (bizim buralarda bitmek üzere de:) almak istiyorum bu tarz botlardan..ancak çok daha az topuklusunu alıp her zaman kullanmak istiyorum..yalnız bu ikisinin benzerini görürseniz bir zahmet bana haber verir misiniz:) zira bayıldım kendilerine:)birde mini etekli olan kombinin bluzundan bulursanız haber verin ne olur kızlar ne olurrr:)))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails