14 Şubat 2008 Perşembe

"Aşksız Şiir, Şiirsiz AŞk Olmaz"

Sonunda beklenen gün geldi:) Tüm sevgililerin, karşılıksız sevenlerin, terkedilip hala sevenlerin, terkedip sevenlerin, ayrılıp unutamayan ve sevenlerin kısacası ilişkinin şekli ne olursa olsun yüreğinde aşkı sevgiyi hissedenlerin sevgi günü kutlu olsun. Bugünü sadece aşıklar günü olarak görmediğim için herkese seslendim:)
Evet malum gün geldi ama ben hala o moda girebilmiş değilim. İnanmıyorum kendime ben bukadar ruhsuz ve romantiksiz olabilirmiyim:)---romantiksiz yeni kelimem nasıl buldunuz:))--- Ama ne bileyim mecburiyetten hoşlanmıyorum sanki:) Yeni mi demeyin hep böyleydim ben.

Ama yinede bu günün büyüsünü bozmak, heyecanı olan ve bu yazıyı okuyacak kişilerin "hay içine etti günümüzün nerden uğradım buraya "demesini istemiyorum anacığım. Ben en iyisi yorum yapmadan aşksız şiir, şiirsiz aşk olmaz diyorum ve sizleri Nazım Hikmet Ran'ın güzel şiirleriyle başbaşa bırakıyorum. A$k dolu şiirlerden birini eşinize ezberleyip akşam okusanız çok hoş olur. Olmaz mı?
Yine Yeniden SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ kutlu olsun. Aşksız Sevgisiz kalmasın yüreğiniz.





SEVİYORUM SENİ

Seviyorum seni
ekmeği tuza banıp yer gibi
Geceleyin ateşler içinde uyanarak
ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi
Ağır posta paketini
neyin nesi belirsiz
telaşlı, sevinçli, kuşkulu açar gibi
Seviyorum seni
denizi ilk defa uçakla geçer gibi
İstanbul'da yumuşacık kararırken ortalık
içimde kımıldayan birşeyler gibi
Seviyorum seni
Yaşıyoruz çok şükür der gibi.
-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------

YUMDUM GÖZLERİMİ

Yumdum gözlerimi
Karanlıkta sen varsın
Karanlıkta sırtüstü yatıyorsun
Karanlıkta bir altın üçgendir alnın ve bileklerin

Yumulu göz kapaklarımın içindesin sevdiceğim
Yumulu göz kapaklarımın içinde şarkılar
Şimdi orda herşey seninle başlıyor
Şimdi orda hiçbir şey yok senden önceme ait
Ve sana ait olmayan

********************************************************
********************************************************



GÖZLERİNE BAKARKEN

Gözlerine bakarken
güneşli bir toprak kokusu vuruyor başıma,
bir buğday tarlasında, ekinlerin içinde
kayboluyorum...
Yeşil pırıltılarla uçsuz bucaksız bir uçurum,
durup dinlenmeden değişen ebedi madde gibi gözlerin:

sırrını her gün bir parça veren
fakat hiç bir zaman
büsbütün teslim olmayacak olan...

//////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////


SEN BENİM SARHOŞLUĞUMSUN

Sen benim sarhoşluğumsun
ne ayıldım
ne ayılabilirim
ne ayılmak isterim
başım ağır
dizlerim parçalanmış
üstüm başım çamur içinde
yanıp sönen ışığına düşe kalka giderim.

38 yorum:

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım bende senin ve eniştemin sevgililer gününü kutluyorum. Sevginiz, aşkınız torunlarınıza sizden miras kalsın inşallah...

Bu güzel şiirleri bizlerle paylaştığın için teşekkürler...

berfin dedi ki...

canım ne demek:)güzel dileklerin için teşekkür ederim.inşallah hepimizin sevgisi daim olur:)
öptüm

HAYAT dedi ki...

CNM BENİM YA ÇOK GÜZEL YAZILAR BUNLAR İNSAN OKUYUNCA BİLE İÇİ TİTRİYOR .
SENİN VE SEVDİĞİN HERKESİN SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLU OLSUN

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Berfincim, dediin gibi aynı pencereden bakmışız. ne güzel dilekler bunlar. Sevgililer günün senind ekutlu olsun canım benim.

mesecina dedi ki...

Berfincim, sevgililer günün seninde kutlu olsun. Ben pek önemsemem bu günü. Umarım sen beklediğin gibi geçirirsin:)

Bendeniz.. dedi ki...

ahh güzel kalbine ve şablonuna uygun şahane yazılar eklemişsin canım:))
bende çok mutlu olmanı diliyorum ömrünce..elleriniz hiç ayrılmasın..

huysuz prenses dedi ki...

AŞK
Her şimşek çaktığında bulutlar öpermiş birbirlerini
Senin gibi susup bulutlar sırlarını benden saklamadılar
Bir yeri yakıyorlardı her öpüşmelerinde
Yıldırım aşkı buydu herhalde
Aşk bir ateşti öyleyse, yakıyordu
O yüzdendi öyleyse sana göğsümdeki yangın deyişim
Ama ben seni hiç öpmedim ki...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ben ne okuyacam, o bana okusun. Özellikle "seviyorum seni ekmeği tuza banıp yer gibi" desin.:)))

Sevgiler hiç eksilmesin. Yılın her günü aynı tatta devam etsin inşallah...

berfin dedi ki...

HİSLERİM
senin ve sevdiklerininde canım.insanoğlu nasıl anlatmış aşkını baksana:)ahhh ahhhh.
neyse bizim için seni seviyorumda yeter değil mi?
öptüm

berfin dedi ki...

muhabbetim çiçeğim sağolasın tatlım.kalbimiz birmiş ne diyeyim başka:)öptüm

berfin dedi ki...

mesecina'm
teşekkür ederim.sevgi ve aşk eksik olmasın hayatından:)
öptüm

berfin dedi ki...

bendeniz'im
güzel dileklerin için teşekkeür ederim.herşey gönlümüzce olsun diyelim ozaman.senin ve cadının hayatından sevgi eksik olmasın:)öptüm

berfin dedi ki...

huysuzum prensesim
bu güzel şiir için teşekkür ederim arkadaşım.aşk dolu günler:)öptüm

berfin dedi ki...

incegülüm
haklısın o okusun tatlım.bende çok severim -seviyorum seni- şiirini.
okusun tatlım onu okusun ozaman:)
güzel dileklerin içinde çok teşekkürler.öptüm

Adsız dedi ki...

Bende sizi nazım hikmetin şiiriyle selamlıyorum yaşıyoruz çok şükür der gibi...

---OPTiO--- dedi ki...

bi romantiksiz daha :)) sevdim bu kelimeyi :))

sevgililer gününüz kutlu olsun :) hep cok mutlu olun dilerim...
anemon ( civciv ) un orda iyi dileklerde bulunmussunuz..cok tesekür ederim :))

Unknown dedi ki...

yok anam yok geçmiş benden sevgililer günü falan hiççç bu sene o moda giremedim hiççç neden se,ne süpriz bekledim nede süpriz yapmayı düşünüyorum koyverdim anlayacağın,ama seninkini kutlarım şeker,,,,,

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Seninde sevgililer günün kutlu olsun canım:)

Aylin Ünlü dedi ki...

Berfin'cim sevgililer günün kutlu olsun canım..

Not:şablon yaptım kendime,teşekkür ediyorum sana..

Sanem dedi ki...

Sizin de sevgililer gününüz kutlu olsun canım. Açıkçası, bu 14 Şubatta gözüm görmedi sevgililer günü falan, bir iyileşeyim de bakarız artık. :))

berfin dedi ki...

yurtdışı eğitim çok hoş bir selamlama oldu bu:)teşekkür ederim.

berfin dedi ki...

optio'm
ben teşekkür ederim görüp teşekküre geldiğin için.bu ne incelik.hem ince,hem kibar hem pijaması güzel.oohggghh beşi bir yerde anacığım:)
romantiksiz im valla öyleyim ne edeyim:)seninde sevgililer günün kutlu olsun tatlım aşk sevgi hayatından eksik olmasın.hadi hemen toparlan bakalım daha yeni başladık:)))
öptüm

berfin dedi ki...

elçinim
koyvermeseydin iyiyidi ama hadi öyle olsun tatlım.yinede sevgi ve aşk hep hayatında olsun arkadaşım.öptüm

berfin dedi ki...

gökkuşağı'm
teşekkür ederim.sevgi ve aşk'la.....
öptüm

berfin dedi ki...

aylinim hemşehrim
teşekkür ederim canım.şablon çok güzel olmuş canım.hayırlı olsun güle güle kullan:)
sevgiyle..öptüm

berfin dedi ki...

sanem'im
ne var ne yok ne iyileşmesi.sen bana bir mail atsana tatlım:)
öpüyorum.

Adsız dedi ki...

:))) öpüyoruuum

Esra dedi ki...

Sizin de sevgi gununuz kutlu olsun.
:-)
Siirler harika...

Sanem dedi ki...

Canım önemli birşey değil merak etme. Bloğumdaki yorumlara cevaben yazmıştım zaten. Bronşit olmuşum. Antibiyotiklerle duruyorum ayakta. Öperim çok.

berfin dedi ki...

AYŞE'M
bende seni öpüyorum tatlım benim:))

berfin dedi ki...

esra'm
nazımı andık hepbirlikte bu şiirlerle.hem de sevgi gününü kutladık:)))
öpüyorum seni arkadaşım.

berfin dedi ki...

sanem'im
merak ederim ben arkadaşımı tabiki:)aman çok dikkat et kendine tatlım.ılık sıvı tüketmeye çalış.ve harnup pekmezi iç bulabilirsen. iyi gelir.
öptüm seni.

kakaolusevgi dedi ki...

''Ne ayıldım,
Ne ayıllabildim,
Ne de ayılmak isterim ''
SEVGİ HARİKA BİR DUYGU,ÖMRÜN SONUNA KADAR YAŞANILASI BİR VAZGEÇEMEMEZLİK.

Unknown dedi ki...

Berfo,bu nedir böyle dışarda kar yağıyor berfinceyi bir açtım ki bikinili bir kız ohhh içim isındı valla...özledik dimi yazı ama ben şuan kar yağmasından da çok mutluyum barajlar doluyor yehuuuuu,ne tuhaf eskiden kar yağınca aklımaza barajlar gelmezdi şimdi hemen o geliyor :))))

berfin dedi ki...

kakaolum
ömrünün sonuna kadar vazgeçme vazgeçeme sevgiden..öptüm

berfin dedi ki...

elçinim ne yapayım yaa içim donuyor bari burada kendimi ısıtayım diye koydum resmi..özledim valla yalan yok.sizde yine kar var bizim buralarda ne kar ne yağmur.kuru ayaz var.o yüzden şu hatunun yerinde olmak için neler vermezdim.:)))

Gamzeli dedi ki...

Hepimizin sevgililer günü kutlu olsun, allah hiçbirimizi sevgisiz bırakmasın..

berfin dedi ki...

sağolsaın gamzelim .güzel dileklerin yerini bulsun öptüm.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails