22 Şubat 2008 Cuma

^^Menekşe^^


Küçücük yeşil bir bitki alıyorsunuz ve pencerenin önüne bırakıyorsunuz. Soğuk, yağmur ve ayaz demeden bu bitki böyle şahane bir görüntüye bürünüyor. Ne dersiniz?

Ben şahane diyorum. Menekşelerim kendilerini buldu ya da yerlerini sevdi diyeyim. Şimdilik bordo olan böyle coştu:)) sarı ve mor menekşem de böyle coştuğunda burada yerlerini alacaklar. Kış ayı bahçede durgunluk vardı ama son aldığım çiçeklerim ve evdekilerin böyle sürprizleriyle hareket başladı. Tabiki bu hareketlilik size de yansyacak. Sırayla değil mi?

25 yorum:

Sanem dedi ki...

Menekşelerin coşma zamanı desene. Benimki de yaptı aynı şeyi :))

Bendeniz.. dedi ki...

sende rengarenksin zaten canım,çok güzel olmuş ya içim açıldı:))

Mutluveumutlu dedi ki...

Maşallah, maşallah canım. Diğerleride bu arakadaşlarına özenip, böyle çoşacaklardır, eminim :)

HAYAT dedi ki...

anneminde menekşeleri çoşmuştur o zaman :) ben akşama eve gidince bi kontrol edeyim onları çoitularda 2 kare fotolarını çekeyim:)))
cnm ben şifreliye geçtim mail adresini yazabilir misin ?

berfin dedi ki...

Sanem'im
ee sende çeksene fotosunu biz de görelim ne var yani:)))

berfin dedi ki...

bendeniz'im
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.çiçeklere bakınca benim de içim açılıyor.:))
öptüm

berfin dedi ki...

mutlu'm
maşallah canım yaa.inşallah ağzın fal olsun derler ama onlarında üstü tomurcuk dolu:)))
inşallah böyle güzel olurlar. okadar mutlu oluorum ki onlar böyle olunca:))
öptüm

berfin dedi ki...

hislerim
inşallah öyledirde sen de foto çekip gösterirsin içimiz açılır.
ben bir önceki yorumunda da yazdım tatlım mail adresimi.
hadi davetiye gönderde mahrum etme beni:)
mail:)heyula3@hotmail.com

Sanem dedi ki...

Senden önce davranıp bloğuma koymuştum zaten :))

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Ay çok güzeller.Bendede coşan karanfiller var:))

Aylin Ünlü dedi ki...

Çok güzel görnüyorlar ama ben çiçek bakmaktan pek hoşlanmıyorum,İstanbul'da annemin bahçesi vardır evinin,yazın ne çiçekleri kalır ne sarmaşık gülleri ne masası ne salıncağı..Ama ben onca senemin yazını orada geçirmeme rağmen sevemedim yine bahçe işlerini..Belki bu yaz senden de esinlenerek bir el atarım bu çiçek olayına..

Unknown dedi ki...

süperr,ben çok severim bu kerataları almalıyım resmini çekmeliyim sana nispet yapmalıyım:))))

Gamzeli dedi ki...

harika olmuş, maşallah maşallah, tühhh tühh nazar değmesin...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, ne güzel olmuş menekşelerin. Açmış mis gibi.Maşallah diyelim değilmi.Öptüm tatlım.

Esra dedi ki...

Harika olmus bu menekse! Ben hic menekse buyutemedim, hep olduler. Ama camin onundeki orkidelerim aciyor bu ara. :-) Ayni mutlulugu ben de hissediyorum...

Adsız dedi ki...

Çiçek yetiştirmede kabiliyetsizin biriyim ben..Hiç böyle güzel açan çiçeğim olmadı..Kıskandım galiba;)Sizinkine maşallah diyelim.

berfin dedi ki...

sanem^im
gördüm çok hoş olmuş:)geçen gün bende aldım afrika menekşesi seninkinden yani.bendekide mor:))
öptüm

berfin dedi ki...

gökkuşağı^m
harika yaaa.ben de karanfil tutturamadım bir türlü.en son aldığım karanfilimde açmayınca vazgeçtim şimdilik ama yılmam.ayy tatlım resimlerini koysana.çok hoş olur gerçekten merak ettim üstelik.:))
öptüm

berfin dedi ki...

aylin^im
bende geçen seneye kadar annemin evindeki çiçeklere bile tahammül edemezdim:)ama düğünde gelen çiçeklerle birlikte bir heves geldi.inşallah da gitmezler:)
şimdi onların üzerindeki tek bir çiçek beni deli ediyor.çok isterim ilgilenmeni..
öptüm

berfin dedi ki...

elçin^im
valla al ve nispet yap çatlayayım şöyle ortadan be anacığımm:))
valla çok beğenirsem atlar gelirim yok gelemedim aynısından isterim banane:)
öptüm

berfin dedi ki...

gamzeli^m
maşallah diyen dillerini yerim senin:)
teşekkür ederim canım.
öptüm

berfin dedi ki...

muhabbetim çiçeğim
teşekkür ederim canım.inşallah böyle devam ederler canım.
öptüm

berfin dedi ki...

sugarım esra^m
bendede orkide olsa menekşeyle uğraşmam:))))
canım bunlar yetiştirmesi çok kolay.sanırım sen afrika menekşesinden bahsediyorsun.çünkü onları yetiştirmek gerçekten zor.ama hercai menekşeleri çok kolay yetişiyor tatlım.
öptüm.

berfin dedi ki...

hüzünbaz^ım
kskanma tatlım yaaa.kargoda zarar görmeyeceğini bilsem hemen yollarım sana tatlım.suyunu verirsin yeter.
kabiliyetle alakası yok inan seviyorsan çiçekleri herşey oluyor.
öptüm

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

bence şanslısın çünkü bildiğim kadarıyla menekşeler öyle yerde yaşayabilen çiçekler değil. kesin yerlerini sevmişler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails