20 Şubat 2008 Çarşamba

"Ayna "



Yaprak olup dökülüyorum şimdi yalnızlığın bahçesine. Üstüme basıp geçerken yıllar,duyulan cılız bir yaprak hışırtısı. Ellerimde karalar, yüreğimi siyaha boyuyorum yokluğunda. Aynalara soruyorum yüzümü. Gözlerine alışık yüzümün yansıması, aynada göstermiyor kendini. Gözlerini arıyorum, gözlerin hani?

Karmaşık, kopuk, anlamsız, berbat, çürük kokulu cümleler geliyor dilimin ucuna. Dilimin kemiği oluyor yokluğunda. Susuyor, konuşamıyorum. Sesinin duvarına çarpmayan sesimin karşılığının olmadığını hatırlıyorum. Sesini arıyorum, sesin hani?

Yaralarım sızlıyor sonra. Sensiz günlerde tenimde açan yaralarım kanıyor. Saramıyorum yokluğunda. Ellerini arıyorum, ellerin hani?

Ve yüzümü göstermeyen aynalara, dilimin kemiğine, yüreğimin siyahına, kanayan yaralarıma inat, seni arıyorum. Varlığın hani?

****kelime oyunumuzun yeni kelimesi "ayna"... Bu sefer iki yazı yazdım.aslında asıl yazdığım bu değildi. Bunu sonradan yazdım ama nedense bunu önce ekledim. Bu arada ayna deyince aklıma feridun düzağaç "cumaartesi geldi" ya da bu yazı yüzünden geldi bilmiyorum. Onu da eklemeden edemedim...

***************************************
Bakışların gittiğin yerden uzak
Yoksa gelirdim
'Sensiz anlamsızlığımı anladım, dön v.s.' demek için

Bugün burda cumartesi,
Ben senin saçlarını, suçlar bakışlarını
Geveze susuşlarını bile özledim

Ayrılık bu söyle sende farklı mı zaman?
Aynı soğuk.. Aynı hazan

Bugün orda da Cumartesi mi
Sen de beni, 'benim kadar' özledin mi
'Aynalardan kaçarken özlenmeyi beklemek'
Ne kadar acı, ne kadar komik
..Ve bana ait değil mi?
Gülme!
İncinirim


37 yorum:

Unknown dedi ki...

BERFOCUĞUM valla ne diyeyim süper yazmışsın da bana yaz deseniz şu kelime oyunlarından yazamam diyorum her okuyuşumda ,şuaralar zaten aynalarla aram iyi değil:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Çok fazla batırdın ayna kırıklarını yüreğime.:( Çok severim Cumartesi'yi..

Ah be güzelim, aşağıda oynatmışsın, yukarıda ağlatmışsın. Yüreğine sağlık.

Sevgiyle...

birsu dedi ki...

merhaba. çok güzel yazmışsınız.hanias siz bana birşey olduğunda bana sorabilirsin diye yazmıştınız ya bende şimdi soruyorum.acaba ses kayıtları yani şarkıları nasıl ekliyorsunuz?
yazılarınıza hayranım,sitenize hayranım.son yazınız biraz hüzünlü ama olsun çok güzel olmuş saygılarımla

Geveze Kalem dedi ki...

Ne kadar güzel sözcük oyunları yapmışsın sevgili Berfin, gerçekten çok beğendim. Diğer yazını da mutlaka okumak isterim, vakit kaybetmeden yayınla lütfen.
Sevgiler...

etki alanı dedi ki...

Sevgili Berfin,
İnce ince dokumuşsun...
Sanırım finali sen yazdın..
Oldukça etkileyici....
TüTü

Adsız dedi ki...

Yazan olmayacaksa bu kelimenin son noktası bu yazı olmalı diyorum.Sızladı çok:(Yüreğine sağlık..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, çok güzel bir yazı olmuş. İçime işledi valla. Ahhh ahhh dedim her satırda. Bu şarkıyı çok severim ayrıca. Öptüm kocaman canım.

Esra dedi ki...

her iki bolum de ayri ayri guzel ve etkileyici. Ellerine saglik....

Gamzeli dedi ki...

Çok güzeldi okuması bile..

hayalperisi dedi ki...

aynami ben almayim sen süper yazmissin benim kilolarla basim dertte su aralar onun icin kaciyorum aynadan

bu arada mersin resimlerim ne oldu acayip özledim berfin ya

öpüldün canimcim ;)

Kitaplikkedisi dedi ki...

ağlıyorum şu anda çok güzeldi çok acıklıydı... çok etkiledi beni satırların

Derin Sularda dedi ki...

O kadar çok duyguyu bir arada hissettiren satırlar olmuşki artık ne desem az gelecek sanıyorum... Eline, yüreğine sağlık..
sevgiyle kal.:)

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

Bir çok şey hissettirdi bana ama en çok yabancılaşma ve yalnızlık nedense. Tebrik ederim berfin'cim :)

Ebru Oğuş dedi ki...

ayna'nın son okuduğum yazısı bu (şimdilik sanırım), çok hoş olmuş berfin, yüreğine ve kameine sağlık:-)

Aylin Ünlü dedi ki...

Berfin'cim çok güzel,kalemine sağlık canım.Parçayı daha önce dinlememiştim ama süpermiş..

şengül dedi ki...

berfincim aynalarla ilgili yazmş olduğun yazı yorum tek kelime harika ellerine sağlık canım.

>>>>MUSTAFA<<<< dedi ki...

iii geceler :)

SERAP dedi ki...

Yazının ilk paragrafında kulaklarıma F.D 'ın sesi geldi.Demekki kalpler birmiş.
Eline sağlık.

berfin dedi ki...

ELÇİN'İM
teşekkür ederim canım yaa.ben de okurken öyle diyordum ama insan kendi içine dönünce kelimeler diziliveriyor.hiç çekinme ve sende dene.ama mutlaka eline kalem kağıt al-ben bmyle yapmassam yazamıyorum:))--
aynalara küsecek ne var tatlım yaaa.yapma böyle arkadaşım..
hadi öptüm seni ben:)

berfin dedi ki...

incegül'üm
bende çok severim yaa:(((
canım böyle güzel sözler duymak senin ağzından çok güzel inan.çok sağol dsteğin için.
öptüm

berfin dedi ki...

birsu'm
çok sağol tatlım.şarlıları imeem den ekliyorum.üst kısımda search yazan yere istediğin şarkıyı yaz o bulduktan sonra şarkıya tıkla.açılan sayfada embed yazan yerdeki kodu sayfana ekleyebilirsin. üyelik istiyor önce üye ol tatlım.
öptüm

berfin dedi ki...

gevezem kalemim
teşekkür ederim canım.sizler gibi yazanların bana böyle destek verici cümleler kurması o kadar hoş ki anlatamam.
diğer yazımı da yazaım tabiki.ama kelimenin son yazısı diyen o kadar çok oldu ki tereddüt ettim:))
ama yazarım tatlım.
öptüm

berfin dedi ki...

tütü'm
çok çok teşekkür ederim canım yaa.beni onurlandırıryor yüreklendiriyorsunuz.bu sözler bana mı diyesim geldi yahu.
teşekkür ederim çok.
öptüm

berfin dedi ki...

hüzünbazım

en güzel hüzün yazılarını yazan olarak içini sızlatabildiysem ne mutlu.herkesin yürek telini titreten birinin, yürek telini biraz oynatabildiysem ne güzel.
sağolasın.
öptüm

berfin dedi ki...

muhabbetim çiçeğim
yazıyı beğenmene ve sevdiğin bir şarkıyı yeniden dinletmiş olduğuma sevindim çok.
teşekkür ederim
öptüm

berfin dedi ki...

esra'm
teşekkür ederim canım.beğenmene sevindim.öptüm

berfin dedi ki...

gamzeli'm
teşekkür ederim.okurken keyif almana sevindim.
öptüm

berfin dedi ki...

hayalperim
yok öyle aynalardan kaçmak.ne var yani 1,2 kilo fazlamız var diye aynadan mı kaçcaz ala ala.
mersin resimlerin çok yakında gelecek söz.
valla mersine gidemedim daha tatlım yaaa.öpüyorum seni.

berfin dedi ki...

fz'm
çok teşekkür ederim.Ama ağlamanı istemezdim canım yaa.ama bende yazdıktan sonra ağladım.demek o duyguları verebilmişim ne mutlu bana.sağolasın.
öptüm

berfin dedi ki...

yıldız yağmurları'm
çok teşekkür ederim sağol ol.Seninde yüreğine sağlık ki böyle güzel sözler yazmışsın tatlım.öptüm

berfin dedi ki...

kadınca esra'm
teşekkür ederim öncelikle zeytin dalımı aldığın için:)))
en çok yalnızlık var değil mi? yalnız bir kadın..biten bir aşk sonrasında kadın daha da YALNIZLAŞIYOR hem kendine hem çevresine.
teşekkür ederim.
öptüm

berfin dedi ki...

ebru'm
teşekkür ederim.beğendiysen ne mutlu.çok sağol.
öptüm tatlım.

berfin dedi ki...

aylin'im
teşekkür ederim canım.cumartesiyi bende dinlemen de çok hoş olmuş:))
öptüm

berfin dedi ki...

şengül^üm
teşekkür ederim canım.
beğenmene sevindim.
öptüm

berfin dedi ki...

muttaba
günaydın:)

berfin dedi ki...

serap^ım dediğin gibi bende yazarken yada yazdıktan sonra tam net değil ama bu şarkı düştü içime.evet kalpler birmiş:))
çok hoş
öptüm seni ve ekledim hayatıma:))

zehra dedi ki...

YA�ASINNNNNNNNNNNNNN
bu g�n cumaaaa haftanin beklenen g�n����
mutlu sagl�kl� huzurlu a�k ve sevgi dolu g�zel bir hafta sonu diliyorummmmm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails