7 Şubat 2008 Perşembe

"Yumurta Kabuğu"

İnsanoğlu artık herşeyden malzeme çıkarıyor. Kötü mü tabiki değil? Ben çok memnunun bu durumdan. Mesela bunu gördüm çok sevdim. Ben daha önce yumurta kabuklarından çiçeklerime süs yaptığımı anlatmıştım ama gördüğünüz gibi burada yumurta kabuğu direk çiçek malzemesi olarak kullanılmış. Tek anlamadğım su nasıl süzülecek:) Çiçeğin kökü ölür ama su süzülmezse:)
çok köklenmeyen minyatür bir çiçek türünü denemek lazım. Ve birde bu yumurtaları renk renk boyayıp yumurta kutusuna yanyana dizersek harika olur.

Kutunun içinde rengarenk çiçekler harika durur. Bunu deneyip sizinle paylaşağım ama birkaç deneyden sonra:)

Ben gördüm beğendim ama uygulama aşamasında soru işaretleri çok:) Şimdilik görüntü olarak kalsın şekerler:)
Hoşçakalın.

18 yorum:

Bendeniz.. dedi ki...

omgünaydınn
bence bu kadar minik bişiye çiçek omaz sanki yaa,
bence bu devekuşu yumurtasıdır berfincim kandırıyolar bizi:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İlginç birşeymiş canım. çiçek büyüyünce de yumurtayı kırar ve çıkar:) Kocaman bir yumurta lazım dimi ama:) Dediğin gibi nasıl su süzülecek. Altından delşk açarız:) Olmazmı. Neyse sen deneylerini yap, bizi bilgilendir tatlım. Öptüm kocaman

Adsız dedi ki...

yumurta saksı ilginç :)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Çok şirin görünüyor ya bu:)Küçük renkli kaktüsler var,satılıyor.Onlar için çok ideal bu yumurta saksı.Ama içine nasıl koyulur biraz uğraş ister.Hele birde yumurta kabuklarını rengarek boyarsak...Çok değişik bişey çıkar ortaya...

Unknown dedi ki...

İŞTE GELDİM BURDAYIMMMM,anneme gitmiştim,sorun yok herşey yolunda,işte budur son durumum beni merak etmende hoşuma gitmedi değil yane bu arada sana sevgilerimi fışkırtıyorum...

Gamzeli dedi ki...

harika olmuş ayol, hiç aklıma gelmezdi :)

anemon dedi ki...

aman da aman ne güzel bir template bu böyle cok güzle olmuş sayfan
kafan karıskmış gidememen bir bakıma iyi olmuş benimde öyle olur etrafımdakiler hep kafamı karsıtırır zaten
ya canım benim yumurta dan saksı cok güzelde
sen nerdeyse bunun üstüne iktisad yapacan be güzelim bırak altındanda su süzülnmeyi versin
yada cakarsın bir civi deli verirsin olur biter yorma o güzl kafanı böyle seylere

al sende bendensin taktımı takılır tık tıkı hanım
öpüyotum kocaman

Esra dedi ki...

Sanki devekusu yumurtasi gibi bu. Suzulsun diye altina delik acilabilir.

MRL de ampulde kaktus yetistiriyor.
:-)

berfin dedi ki...

BENDENİZ'İM
deve kuşu yumurtası mı:)
harikasın valla tatlım.eee benim deneyler boşa gitti ozaman..nereden bulacam ben tatlım yaaa:)
biz cin gibiyiz yahu bak kandıramamışlar bizi:)
öptüm

berfin dedi ki...

muhabbetim çiçeğim
bu kadar küçük yerde büyüyebilirse çiçek delsin geçsin tatlım ya:)
ayrıca kabuk çok ince delinebilir mi
anacığım bunu yapan adam bile bu kadar düşünmemiştir üzerinde yahu:)
yapacam deneyleri bekleyinnn beni:)
öptüm

berfin dedi ki...

YURTDIŞI EĞİTİM
bence de çok ilginç valla:)

berfin dedi ki...

gökkuşağı'm
evet tatlım yaa çok şirin..kaktüs iyi fikir:)rengarenk boyayıp ortaya koymak harika olurr:)bakalım artık önerilerin için sağolasın..
öptüm

berfin dedi ki...

ELÇİN'iM
YAA MERAK EDCEM TABİ SENDE YANİ..iyi olmana sevindim hatta şimdi daha iyisindir anneciğini gördün ya:)
bu sevgi fışkırığının altında olmaktnada ben çok mutlu oldum:)
öptüm görüşelim sık sık

berfin dedi ki...

GAMZELİ'M
valla gelmez akıla:)neyse birşey daha öğrenmiş ve görmüş olduk:)
öptüm

berfin dedi ki...

anemon'um
hakısın valla:)ahh çöyle biraz aman banane neyse ney diyebilen bir tip olsaydım ne hoş olurdu:)
yeni görüntüyü beğenmene sevindim.
ayrıca o kafa karıştırıcı etraftan herkeste var:)))
bende seni kocman öpüyorum

berfin dedi ki...

esra'm
ampül mü:)))
valla coşmuş millet yaaa.valla deve kuşu yumurtası ihtimali yüksek:)
evet delik açolabilir ama kabuk çok ince dağılabilirmi diye düşünüyorum..
teşekkürler canımın içi.
öptüm

Sanem dedi ki...

Benim minik kaktüsümün minik saksısısında da delik yok. Su süzülmüyor. Sakıncası var mı acaba diye düşündüm yazını okuyunca.

berfin dedi ki...

canım benim yaa:)
aklına ne gelmiş.kaktüs zaten suyu sevmiyor ama çok sulama yinede ne olu ne olmaz:İ)
öptüm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails