13 Şubat 2008 Çarşamba

"Sizin Gününüz"

Eğer ;

O'nu hatırladıkta başı göğe ermişçesine ya da asansör boşluğuna düşmüşçesine ürperiyorsa yüreğiniz... ömrü saatlere sıkışmış bir kelebek telaşıyla O hüzünden bu neşeye konup kalkıyorsanız gün boyu nedensiz... ve her konduğunuzda diğerini iple çekiyorsanız bu hislerin... O'nunlayken pervaneleşen yelkovanlar, O'nsuz mıhlanıp kalıyorsa yerine, bir akrep kadar hain...

sınıfta, büroda, yolda, yatakta içiniz içinize sığmıyor, O'ndan söz edilince yüzünüz, sizden habersiz, mis kokulu bir ekmek dilimi gibi kızarıyor, mahcup somurtuyor veya muzip sırıtıyorsa,

ve O, her durduğunuz yerde duruyor,

her baktığınız yerden size bakıyor, siz keyiflendikçe gülüp,

hüzünlendikçe ağlıyorsa...

dünyanın en güzel yeri O'nun yaşadığı yer, en güzel kokusu

bedenindeki ter, en dayanılmaz duygusu gözlerindeki kederse...

hayat O'nunla güzel ve onsuz müptezelse... elmalar pembe, kiremitler pembe, gökyüzü, yeryüzü,

O'nun yüzü pembeyse, kışlar ilkbaharsa, yazlar ilkbahar, güzler ilkbahar...

her şiirde anlatılan O'ysa... her filmin kahramanı O...

her roman O'ndan söz ediyor, her çiçek O'nu açıyorsa...

bir anlık ayrılık, bir ömür gibi geliyor ve gider gitmez

özlem saç diplerinizden çekiştirip beyninizi acıtıyorsa,

iştahınız kapanıyor, iştahınız açılıyor, iştahınız şaşırıyorsa...

iştahınız, hasret acısında bile karşı konulmaz bir tat buluyorsa...

eliniz telefonda yaşıyor, işaret parmağınızla ha bire O'nu tuşluyor, dara düştüğünüzde kapıyı çalanın

O olduğunu adınız gibi biliyorsanız... mütemadi bir sarhoşluk halinde, her çalan telefona O diye atlıyor, vitrindeki her giysiyi O'na yakıştırıyor, konuşan birini dinlerken "keşke O anlatsa" diye iç geçiriyorsanız...

kokusu burnunuzdan, sureti gözünüzden, sesi kulağınızdan, teni aklınızdan silinmiyorsa bir türlü...

özlemi, sol memenizin altında tek nüsha bir yasak yayın gibi taşıyorsanız gün boyu...

hem kimseler duymasın, hem cümle alem bilsin istiyorsanız...

O'nsuz geceler ıssız, sokaklar öksüzse... ayrılık ölüme,

vuslat sehere denkse...

gamze gamze tebessüm de onun içinse, alev alev öfke de;

bunca tavır, onca sabır ve nihayetsiz kahır hep O'nun yüzü suyu hürmetine...

uğruna ödenmeyecek bedel, gidilmeyecek yol, vazgeçilmeyecek konfor yoksa...

dışarıda yer yerinden oynuyor ve "içeri"de bu sizi zerrece ilgilendirmiyorsa, nedensiz küsüyor, sebepsiz affediyorsanız ve bütün bu hallerinize siz bile akıl erdiremiyorsanız kaybetme korkusu, kavuşma sevincinden ağır basıyorsa ve aşk, gurura baskın çıkıyorsa bu yüzden her daim... gece yarısı kadim bir dost gibi kucaklayan tanıdık bir şarkı,

bütün acı sözleri unutturmaya yetiyorsa...

Her gidişte ayaklarınız "Geri dön" diye yalpalıyorsa ve siz kendinize rağmen dönüyorsanız,

sınırsız, sabırsız, doyumsuz bir tutkuyla...

...o halde bugün sizin gününüz!..

"Çok yaşa"yın ve de "siz de görün"üz.

Can Dündar

16 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, ne güzel bir yazı bu. Çok seviyorum bu yazıyı ben. Bana yeniden hatırlattın bu satırları. Sağol canım benim. .Bu arada sevgililer günün kutlu olsun şimdiden kutlayım.Öptüm kocaman

berfin dedi ki...

muhabbetim çiçeğim
şimdiden teşekkür edeyim bende:)
sevmene sevindim:)
seninde sevgililer günün güzel geçsin tatlım.bol aşklı seneler:)öptüm

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

E güzel ve romantik bir sevgililer günü diliyorum kızlar size. Lakin bizde hiiiç umut yok.:((

Unknown dedi ki...

sevgililer günü o biz sevgili değilmişiz biz evli barklı çocuklu insanlarmışız öyle dedi bana doktor ama:(((

şengül dedi ki...

selam berfin ben kocaeliden şengül dünkü ve bügünkü yazını okuduk çocuklarımla ve çok beğendim kabul edersen seni bloğuma eklemek istiyorum

aquamarine dedi ki...

sevgililer gününde süprüzlerle birlikte bu duyguları yaşarsın dilerim eşinle birlikte.
bende yine hep yek hep tek başınaa gibi görünüyor bakalım son dakkada birilerinin kafasına bir ok düşmezse:))

aquamarine dedi ki...

buarada süprüz yazmışım :)) sonradan okuyunca kendime güldüm. sürpriz olacaktı:)

Aylin Ünlü dedi ki...

Merhabalar canım,yazıyı çok beğendim,sıcacık bir yazı..Bu arada şablonun süper olmuş,hayran kaldım nasıl,nerden yaptın tüyo alabilir miyim?:)

anemon dedi ki...

can abim çok güzel anlatmış sevgililer günün kutlu olsun canım sevginiz daim olsun

berfin dedi ki...

İNCEGÜLÜM her zaman umut vardır tatlım:)benim bugün tek derdim eve gidip uyumak:)hiç romantik değilim değil miii:)sanırım bendede hiç umut yok incegülüm:)öptüm

berfin dedi ki...

elçinim öncelikle yazılarımın hepsine yorum bırakma başarını kutluyorum anacığım.sonra boşveerrr diyorum sen bu doktoru.erkek milletini boşver hatta:)onlar ne anlar yahu.sen giyin süslen çık kendine hediyeler al valla.ben akşam iş çıkışı gidip kendime hediye alacam:)kocişe yokkk:)evlendik diye öldük mü yahu:)bak işte aynı memelekette olsaydı hep birlikte kutlardık kız kıza:)
öptüm

berfin dedi ki...

şengül'üm
hoşgeldin berfince'ye.ve tabiki ekleyebilirsin beni.keyif almanıza sevindim.güzellikler paylaşmak üzere.öptüm

berfin dedi ki...

marine'm
inşallah o ok saplanır birinin kafsına kalbine de sevgililer günün sevgilili geçer:)
ama herşeyin başında hayırlısı olsun tabiki.öptüm

berfin dedi ki...

aylin'im teşekkür ederim öncelikle.bende şablonumu bendeniz sayesinde buldum. http://freeskins.blogspot.com/ bu siteden aldım ben ama biraz zorlandım yalan olmasın.html kodları üzerinde oynamlar yapılması gerekiyor.bu siteden yardım alabilirsin. öptüm

berfin dedi ki...

anemon'um
seninde kutlu ve mutlu olsun tatlım.öpüyorum çok.

şengül dedi ki...

berfincim ilginden dolayı çok teşekkür ederim bende senin sevgililer gününü kutluyorum canım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails