12 Şubat 2008 Salı

"Hediye Yağmuru"

Özel günlerin en zor yanı hediye seçimidir. Sevdiğiniz insanın ihtiyacına ve zevkine göre hediye bulmak zordur. Kadınlar için hediye alternatifleri çokken erkeklere seçenek azdır. Biraz bilgi sahibi olmak için gezinirken hoş ürünlerle karşılaştım:) Tabi bizler için seçenek çok. aman bu ne ciddi giriş oldu yahu:) Sanki Anklara'dan ülkenin durumunu bildiriyorum. Hoş bildiren bildiriyor, oklar kalbimize kalbimize ama bunlara girmeyeyim. Neyse anacığım şimdi ben bu adama ne alacağım diye kafa yormayayım, hazır birileri düşünmüşken onlardan araklayayım, sonra da "canım günlerce bunu düşündüm umarım beğenirsin" diye başkasının fikrini satıvereyim dedim. Ama yok bütün hediyeler standart. Erkeklere alınacak hediye seçenekleri belirlenmiş ben ne yapayım. Saat, parfüm, çakmak falan fistan. Ama kadınlar için öylemi? Bir dolu alternatif var. Kıyafetler, tek taşlar, iç çamaşırları, tek taşlar, çantalar,tek taşlar eheeeheee:) Bu tek taş konusunu ayrı olarak işleyeceğim. Ama heryerde reklamları dönerken ve etrafmdaki bütün kadınların dilinde bir tek taş lafı varken araya sıkıştırıvereyim dedim:)
Siteler arasında gezinirken en çok rastladığm ürün hediye sepetleriydi. Hoşuma gitmedi desem yalan olur. Hemen hemen her keseye uygun seçenekleri mevcut. İçerisinde peluş oyuncaklar ve tabiki çikolota var:) Resimlerin arasnda iki tane örnek var:) Resimde gördüğünüz şu kendilerini


tanımadığmız bayan ve erkek resminin bulunduğu ürün çikolata kutusu. Hem kutunun üzerine hem de çikolata paketlerinin üzerine fotoğrafınızı bastırabiliyorsunuz. Ve benim çok istediğim kırmızı çanta:) Yani örnek olsun diye koydum beyler:) Beğendiği şık bir çantayı ya da ayakkabıyı alablirsiniz.Aşağıdaki resimde de yine bir hediye sepeti ve şık bir tunik var:) Burada daha fazla alternatif var tabiki. Seç beğen al abla hepsi parayla:=)


Ve son olarak erkeler için bir kaç seçenek:) Üzerine isim yazdırılabilen çakmak sigara içenler için alternatif olabilir. Benim çok beğendiğim takım koltuğuda hoş bir seçenek. Ve en sonuncu kendi resminizi bastırdığınız kupa. Ama mutlaka iş yerinde kullanmalı değil mi?


Sakın bu blogda cinsiyet ayrmı yapılıyor sanmayın. Zira burda hiç birşeyin ayrımı yapılmaz ki cinsiyet ayrımı yapılsın:) Sadece erkekler için seçenek azdı. Firma sahipleri bayanların tarafında yapacak birşey yok:)
Hediye yağmuru devam edecek.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

en güzel hediye sensin bebek

HAYAT dedi ki...

cnm alternatifler süper bende arayıp arayıp sonunda şu senin dediğin gibi hediye sepetlerinden aldım bir tane...hep aynı şeyler daha yeni yıldönümünde kazak , süeter,gömlek almıştım tekrar buna benzer bi şeyler almak istemedim hem değişik bi şeyler olsun diye
ilk önce çerceve üzerine isimler yazılı vardı onu yaptırcaktım ama olmadı , aradığında biraz alternatif var ama hepsi aynı şeyler hediyeden çok birlikte olmak en önemlisi...

huysuz prenses dedi ki...

Biz artık 11 yıldır her bir şeyi aldık birbirimize. Artık sevgililer gününde hediye almayı bıraktık. Ama insan bakınca da özeniyor yaw. Acaba tekrar mı başlasak?

berfin dedi ki...

edi'm
teşekkür ederim bende öyle düşünüyorum bu sebeple hediye yokkk:)
canım arkadaşım öpüyorum seni

berfin dedi ki...

hisleri'm
valla en güzelini yapmışsın bende bayıldım.dediğin gibi herşey alınıyor hep aynı şeyleri almakta sıkıyor.inşallah beğenir ve güzel geçer gününüz.
ve dediğin gibi yeterki gönüller bir olsun tatlım.öptüm.

berfin dedi ki...

huysuzum prensesim
haklısın bak ben 11 yıl olmasada al al tükettim herşeyi.şimdi de hiç birşey alasım gelmiyor:)
11. yılımızı düşünemiyorum:)
yinede dediğin gibi hatırlamak ve hatırlanmak hoş..
öptüm

Unknown dedi ki...

hepsinden istiyorum hepsinden banane:))))

berfin dedi ki...

ELÇİNİM
feda olsun sana be tatlım:)
eniştenin mail adersine atayım ben resimleri:)ya da bekle yavaş yavaş ben alayım:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails