27 Ağustos 2007 Pazartesi

"Haftasonu"

üç günlük aradan sonra yine karşınızdayım..alkışları ve tezahüratları duyar gibiyim..canlarım benim..güzel bir okadar da yoğun bir hafta sonu geçirdim..bu arada sınav fena geçmedi. yani sorular ve cevaplarımı hatırlasam nasıl geçtiğini tam söyleyebileceğim ama:))ayy ne heyacandı allahım..ben öss de bu kadar heyecan yapmadım:))sınav sonrası annemlerdeydim...komşularıda toplayıp bi çay faslı düzenledik..akşam üzeride ablamı alıp benim eve geldik..benim ev biraz dağınıktı da..toparlamada ablam yardım etti bana..akşam da bizde kaldı..sabah kahvaltısına anneciğimide arayıp şöyle misss gibi pazar kahvaltısı yaptık..ama benim iştah haddinden fazla açık olduğundan daha öğleni görmeden kısır sevdasına düştüm..bu arada akşam menüsü nohutlu tavuklu pilav ve fırında tavuktu..ama fotoğraflarını çekemedğim için tarifi vermemin anlamıda yok sanırım...en kısa zamanda yemekleri tekrarlayıp tarifini vereceğim..ve öğleden sonra benim bayıla bayıla yediğim hatay kısırını yaptık..hatay kısırı bizim yaptığımızdan farklı oluyor..en büyük fark biz bulguru sıcak su ile ıslayıp yumuşatırız ama hatay kısırı çiğ bulgurdan yapılıyor..çiğ bulgur çiğ köfte gibi yoğurularak yumuşatılıyor..bunuda en kısa zamanda yapıp tarifini vereceğim..kısır partisinden sonra çay molası ve mayışmış bir insan topluluğu(ablam ve ben hariç)çünkü biz iki saat sonra ton balıklı salatamız ile yemek maceramızı devam ettirdik:))))hayır obez değiliz ve bu kadar yemeye öle kocaman göbeklerimiz yok:)))sinir bozucu değilmi..akşam 7 gibi de katılmamız gereken nişan törenine doğru yol aldık..saat 10 gibi yeniden evimizdeydik erkuş'umla..aaa bak bu yazıda ondan bahsetmedim..görünce çok kızacak:)))tabi bütün bu olayların olurken benim bitanecik kocam öyle uyumluyduki...onu bukadar sevmemin sebeplerinden biri de bu..uyumu..söz veriyorum erkuş'um seninle ilgili upuzun bir yazı yazacağım... bir hafta sonumuzuda ailemizle sevdiklerimizle geçirdik..dilerim bütün insanlar günlerini böyle huzurlu ve sevdikleriyle geçirir..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails