22 Ağustos 2007 Çarşamba

"Rossi mi?"

Aslında rossi meselesine gelmeden önce dünden başlasam daha iyi olacak sanırım..salı akşamı yani dün...aslında öyle çokta yoğun bir akşam düşünmememize rağmen ne olduğunu nasıl olduğunu anlamadık..ama en son evimize girdiğimizde saat: 12.35 'ti...plan şu idi..iş çıkışı annemlere gidilecek..en fazla 1 saat oturulacak ve askere gidecek olan arkadaşımızın yanına uğranacak,ordan eve gidilecek...tahminen saat 10:00 gibi evimizde olunacaktı...ama gel görki evdeki hesap çarşıya uymadı...iş çıkışı evde bekleyen kocaya yetişmek için(evet benim bir işim var ve eşim çoğu zaman benden daha önce evde oluyor) acele edilir. ama servisten inerken koca arabayla hareket eder. hemen telefona sarılır berfin:
...(berfin)hey beni bırakıp nereye gidyorsun?
...(kocası)aaa sen nerdesin?
...evin önündeyim ve sen hala devam edyorsun?
....beni görüyormusun!!!!evet işim var sen eve çık ben döncem hemen?
....ya sanırım benim anahtar evde kaldı ?
.....aaaaaa ne yapalım ozaman aşağıda bekle biraz ben hemen döncem?
gerçekten işin olduğunu bilmesem ben sorarım sana aşağıda bekle demeyi ama neyse..kapının önüne gelinir ve çantanın içi boşaltılır..evet anahtar burda işte...unutmamışım...hemen eve çıkılır..su içmek için dolap açılır ve hafta sonundan beri börek yapmayı düşündüğüm kuru çökelek görülür.(((.kuru çökelek çukurova ya ait çökeleğin baharatla harmanlanıp güneşte kurutulmasıyla elde edilir..özellikle hatay yöresinde yapılır..tadı nefistir...hafta ya tekrar yapacağım ozaman söz resimlerle yapılışını anlatacağım sizlere.))..zaten bizimki yok şunu bi yapıvereyim, annemlere giderken de bir fırın buluruz...sıcacık böreklerimize kavuşuruz..evet börek içini hazırlamak için soğan,domates doğranır vs..sıra çökeleği rendeye gelir...keşke gelmeseymiş...çökelek rendelerken bizim baş parmakta rendeye kapılır...oggggggghhh...hay ben senin gibi rendeyi...bu börek nerden çıktı..kim börek istedi.....zaten buda gitti gelmedi(bu benim eşim olyor)neyse şok atlatılınca iç hazırlanır...ve balkona çıkılır...bide ne göreyim bizimki aşağıda birileriyle konuşyor..ya kardeşim ben seni yukarıda bekliyorum bi saat oldu zaten..tövbe ya...o sinirle börek içi kapılır..aşağı inilir...şak diye konuşmanın ortasına girilir ve arabaya binilir...tam annemlere doğru yola çıkılmışken börek içi uzatılır.açık bir fırın bulunduktan sonra böreğimizin içi fırıncıya teslim edilir..ve 40 dk süre verir sayın fırıncı...evet bu kez annemlere gidyoruz...tabi berfin kocasından birşey saklayamaz..çatlar söylemezse...ve konuşma başlar..
(berfin)canım ben bu gün ne yaptım bilyormusun?
(kocası)ne yaptın?
............kendime blog sayfası oluşturdum.
............o ne?
...........böyle nette bi sayfa açyosun,aklına ne gelirse yazyosun,arkadaşların olyor falan işte.
...........hııııı benden bahsettin mi!!!!!
...........hayır daha değil canım ,yavaş daha yeni başladık ala ala. daha merhaba yazısı falan yazdık..sende yani pes.
devamı gelecek...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails