22 Ağustos 2007 Çarşamba

"Teşekkür Yazısı"

Yine nerden başlıyacağımı bilmediğimi sanmayın. Bu kez biliyorum.Aksi gibi bu kezde okadar şey varki kafamda burdan mı başlasam diye:)))))ilk önce yazılarının takipçisi olduğum ya kardeşim bak bunada kadın diyolar bana da haksızlık değil mi? kadının (öle kadın diye bahsedyorum ama kusura bakmicen artık)10 parmağında 10 marifet...ayyy herşeye yetiyor herşey yapıyor...bizde öle bakıp salyalarımızı siliyoruz...ee bide bana bak herşey den bi parça bilyim ama keyfim gelirse yapyım... Öle yan gelip yatsam daha mı iyi ne modunda gezen ben...kardeşim ikimize de kadın demesinler yahu.. bu kadına yazık:)))) diyerek sayfasını hergün tıkladığım sevgili eda suner'e bi teşekkür etmek isterim.

Beni yalnız bırakmadığı sıcaklığını bana hissettirdiği için. Ama şu yukarıdaki hani edacığıma kadın diye hitap ettiğim:)))kendisine hayranlığımı dile getirdiğim yerleri sırf bu yüzden yazdığımı sanmayın sakın...herşey tamam ama yalakalığa tahammülüm yok..doğru oldukları için yazdım..Ki sitesini takip eden herkes bilyordur...Ve yazının sonu Eda Suner teşekkür ederim canımın içi:)))))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails