24 Ağustos 2007 Cuma

"yalnızlığım,seni kimle paylaşayım"

Geldim baktım hala yalnızım..kardeşimm yanlış bişeyler mi yapıyorum nedir??? kimse beni sevmedi mi? arayan soran yok...erkuş'um bile merakta..beni arayıp ,hala kimse yok mu diyor..yokk canım hala yok..üzülme daha çok yenisin...evet yeniyim...ama aynı zamanda yalnızzz...:((((ayyyy tamam baymayalım sabah sabah içimizi..kendi başına takıl işte amma ilgi meraklısısın ya..herzamanki gibi herşey anında olsun istiyorum sanırım...tamam sakinleştim..hala işyerindeyimm..yeni gelecek elemanı bekliyorum..ne zaman geleceği belli değil..al bide bunla uğraş..ne yapceksin ki başka:))) burdan kurtulayımda başka bişey istemiyorum..
Akşam erkuş'umun toplantısı vardı..eve gidince ilk iş bahçeye uğramak oldu..ay bahçe deyincede öle ev önü toprak mekan sanmayın..altı üstü şey kadar bir balkon...avuç içi kadar canım..öle daha ilk günlerden ağzımı bozarmıyım ben..:))))) çiçeklerin sularını verdim..kesmedi..o gazla..saksılarının değişmesini bekleyen 2 gülüm vardı..biri sarı diğeri kırmızı fındık gülüm...onların saksılarını değiştirdim..baktım annemlerden aldığım demir saksılık pas içinde..ne zamandır boyanmayı bekliyor..evdeki artık yağlı boyayla bir güsel beyaza boyadım..tabi balkon toprak içinde...o arada erkuşum da geldi..o bir yandan su taşıdı bende balkonumuzu temizledim..tabi bu arada ben yemeği tamamen unutmuşum...baktım bizimki aç kurt ve hayatta açlığa tahmmülü yok..dedim şöyle harika bir kahvaltı yapalım...dolapta duran haşlanmış patateslerin yanına ikide yumurta haşladım..bir güzel patates salatası hazırladım..işlem tamam..yemekten sonra ben sınava çalıştım bizimkide tv ye daldı..ne sınavı mı? canlarım ehliyet sınavı:))))geç olsun güç olmasın..evet benim ehliyetim yok ve araçta kullanamıyorum..ama ön koltukta erkuşumun yanında çokta güzel oturuyorum:)))))
herşey biryana hala sayfam ne ile ilgili olsun karar verebilmiş değilim..öyle usta olduğum bir konuda yok ki herşeyden azar azar..biraz yemek,biraz bahçe,biraz incik boncuk...ee ozaman karma bir site olsun...hepisinden azar azar, zaten fazlasını isterseniz de yok ki:)))))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails