23 Ağustos 2007 Perşembe

"Özgürlük"

İşte sonunda bittiiiiii...aslıcin'in başlattığı işini sevmeyen terk etsin kampanyası gibi oldu..onun yazısını okurken iç geçirmiştim....oldu...istifa ettim ve fırsatçı müdür bunu kaçırmadan patronlara kabul ettirdi...artık işsizim....maddi ve manevi sömürülmeye son...gerçi içerdeki haklarımı alamayacağım ama gün geçtikçe de içerdeki haklarım çoğalacaktı...offfffffffff yine de içim burkuldu...zaten hiç arkadaşımda kalmamıştı..hepsi benden önce işten çıkmıştı..canlarım benim..evime kavuşacağım 10 eylülde(ihbar süresi)..hakkımızda hayırlısı olsun..biraz kafa dinleyeyim ve evimin tadını çıkarayım...hem buraya uğrayan arkadaşlarım olur belki...onlarla taklırız..olur mu acaba? gerçi hiç umudum yok ama!!! sanırım burası benim günlüğüm olmaktan öteye geçemeyecek...neyse onunda hayırlısı...öpüyorum sizleri...YAŞASINNNN ÖZGÜRLÜÜÜÜÜKKKKKKKKKKK...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails