22 Ağustos 2007 Çarşamba

"Rossi kim? 2"

....(berfinin kocası)ismi ne peki bu sayfanın?
.....(berfin)berfin koydum canım
.....aaaaaaaaaa(berfin doğmamış kızımızın ismi:))))
.....evet..hem bugün eda bana msj bile attı
....eda kim?
..onunda sayfası var bir sürü arkadaşım olacak düşünsene
.....tamam ama benden de bahset
.....!!!!tamam canım edecem söz...
konuşmaların ardından annemlerdeyiz...barbunya pilav menümüz..ellerine sağlık annecim..40 dk sonra böreğimiz gelir..çay börek faslı saat 10 a kadar sarkar..canım hadi daha asker yollıcaz..arabaya binilir...annemlerin bi sokak aşağısında kayınvaldemler var ve ben bu börekten benim canım babacığıma yedirmessem boğazımdan geçmesss(kayınbabama hastayım)evet yarım saat te orda oturulur...ve asker evine yol alınır...saat 12 de canım arkadaşımızı Ankara'ya yolcu ederiz..otogar tam bir mahşer günü...bir yanda halay çekenler,bir yandan ağlayanlar,davullar zurnalar...duygu karmaşası...oynayayım mı ağlayayım mı arasında bocalayan bir berfin...ve koşturmanın ardından saat 12.30 civarı eve varılır ve işte en sevdiğim kısmı uyku vaktiiiiii.
geldik başlık taki rossi kısmına...
öğle yemeğinden sonra koca aranır...
...(berfin)canım ne yapyosun?
...(kocası)çalışyorum
.....hıııı sevindim:)))
...sen ne yapyosun?
...sayfamdayım yazı yazyorum siliyorum.bilyomusun benim dün yazdıklarım silinmiş..
...aaaaa niye?bu arada benden bahsettin mi?
....ya canım senden nasıl bahsedyim ne anlatyım anlatacak ne var ala ala taktın canım ya
....dün dedin ya bahsedcem diye
...tamam canım bahsedcem ama sana bi isim bulamadım ki daha senden ne diye bahsedcem hadi bul bakalım bana bir isim yani kendine
....(çok düşünmez)buldum rossi
...rosy mi one ya köpek ismi gibi allahım inanmıyorum o kim ya
....rosy değil rossi..futbolcu..bak ne kadar yaratıcıyım değil mi?*?
...evet yaaa harikasın canım..bu yüzden aşığım sana..tamam canım pardon rossi şimdi kapatmam gerek..rossi diye bahsedcem senden..
....tamam valentıno görüşürüz..
...heyyyy o kim
...futbolcuuuu..hadi işim var öpyorum seni
...allahım ya..tamam canım kapat ve senin asker arkadaşın değil,karın olduğumu hatırlayana kadarda arama beni....rosiiiiiiii...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails