23 Ağustos 2007 Perşembe

"Kararımı Verdim"

Evet bugün bambaşka bir sevinç var içimde...sabah işe geldim masama oturdum ve dedimki tamam kızıım berfin tüm cesaretini topla ve istifa mektubunu ver...artık seni maddii manevi sömürmelerine izin verme..hemen erkuşum'u(eşim..hayır rossi yazısını yazdım ama ona rossi diye hitap etmicem)) aradım...
--canım ne yapyorsun?
--çalışyorum canım sen?
--bende istifa mektubu yazyorum..bak son kez sölüyorum çıkayım değil mi?
--çık canım ya..yeter..hemen ver istifanı çık git eve
--hayır canım ihbar süresi var beklicez:)))))
--iyi tamam.benden bahsettin mi yazdınmı yazı sayfana!!!!!
--ya ala ala çattık kardeşim...ne yazcam ya dün yazdım ya dellendirme beni
--eee kim okumuş?
--sadece ben ben ben başka kimse yok..hala meşhur olamadın ne yapayım şimdi ben..tövbe ya..birde eda var...başka kimse yok
--tamam biz oraya değişik birşeyler yapalım dikkat çeksin gelen giden çok olsun:)))))konuşalım akşam.
--tamam hatta sende bir sayfa aç birbirimizin reklamını yaparız erkuş'um..
--tamam güzel fikir...öptüm görüşürüz..haaa ver hemen istifa mektubunu
--tamam sağol canım!!!!sende pazar payını nasıl artırırız onu düşün!!!
istifa mektubunu tamamladım ve müdürü aradım...önemli bir konu var konuşmamız gerek beni ararmısınız dedim.tamam dedi..sıra geldi anneme haber vermeye...anne aranır..
----annecim neler yapyosun kim var??(bizde hep birileri var)
---komşum var kahve içyoruz.hayırdır niye bu kadar keyiflisin?
---istifamı yazdım ve birazdan vercem..
---maşallah istifada bile sevinyosun bu kadar..eminmisin?iyi düşündünmü?
---evet anne düşündüm.yazdım bascam istifayı öğleden sonra..hem ne varki zaten şubat gibi de bebiş düşünyoruz o zamana kadar dinlenirim..sonrada bakarız...
---iyi iyi tamam ozaman hayırlısı olsun annem..çık daha iyi olur.(bebeği duydu ya )ee bu arada daha şubata kadar mı düşünmüyosunuz öle planlı olur mu bu işler ala ala (sonradan şubatı idrak etti canım benim)neyse hadi öpyorum seni
---bende görüşürüz..
annedende onay alındı..msnden arkadaşlara haber verildi...aman erkuş'um kocacım onay verdikten sonra diğerleri problem değil..zaten sadece onun parasını yicem:))))))kocacım şaka alınma sakın...çok duyguludur benim kocam alınır...evet dostlar istifam hazır..şimdi tek problem bu işi benden başka bilen adam olmadığı için istifamı kabul edip etmicekleri....bekleyip görcez yazarım ben size...şans dileyin.....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails