4 Eylül 2007 Salı

" Bahçede Kara Sevda



Aşk merdiveni adındaki çiçeği bilmeyeniniz var mı?evlerde en sık rastlanan çiçeklerden biridir..bakımı ve yetiştirilmesi kolay olduğundanmıdır, yoksa gerçekten çok güzel göründüğündenmidir bilinmez ben çok sık rastlarım bizim buralarda..neden aşk merdiveni dediklerini çözebilmiş değilim ama..çözeniniz varsa görüşelim:))) yani eğer aşık kişisinin o yapraktaki merdivene tırmanması gerekiyorsa, aşık olduğu ordan anlaşılıyorsa yani bizde bilelim:)))allahım ne iğrenç espiriler yapıyorum:))neyse çiçek konusuna dönersek, bu kara sevda çiçeğini ilk kayınvalidemlerde gördüm. aşk merdiveninin bir cinsi olduğunu düşünüyorum..uzun dalları birbirinin içinden geçmiş ve ayırmak imkansız gibi..bir iki düzeltmeye çalıştım ordan bilyorum:)))sanırım ayrılmadıkları ve iç içe geçtikleri için kara sevda demişler..yani mantık yürütüyoruz kardeşim..kara sevda suyu çok seviyor..toprağının kurumasına izin vermeden suluyorum ben ve bir öncekini saksısını değitirdikten sonra kaybettiğim için bunun saksısına dokunmuyorum...hala yoğurt kabında:)))))kendisinden kök ayırarak çoğaltmaya çalıştım ama malesef başarılı olamadım..bitkilerle ilgili yazdığım bilgilerin bilimsel bir dayanağı yok arkadaşlar sadece deneme yanılma yöntemiyle öğreniyorum....ve sadece hayatımda çiçeklerim de olduğu için buraya yazıyorum...yani yanlış anlaşılmasın aman çok tırsarım ben:)) ya gerçekten öyle bir korku oluştu bende yazı yazarken sürekli acaba bunu bir sitede mi okumuştum, ayy yoksa birinin blogunda görmüştümde unutmuşmuyum gibi düşüncelere kapılıyorum..öyle birşey olursa bile bilerek olmadığını bilin lütfen ve beni uyarın..hiç kimseye karşı saygısızlık etmek istemem...bak yine kara sevda çiçeğinden başlayıp, bloglardaki yazılarda dolaşıp saygısızlığa vardım..yahu berfin karısı bu durumdan bir kurtul anam ya...kara sevda çiçeğine dönersek, kendisi bahçemizin gözdelerinden..bayılyorum kendisine.arada verdiğim sıvı gübrenin etkisiyle iyice coştu..direk güneş ışığınıda sevmiyor ki dipnot olarak eklemek isterim canlarım..birde dalından ayırıp suda köklenmesini deneyeceğim..bakalım nasıl çoğaldığını keşfedersem çoğaltmaya başlayacağım..o zaman isteyen olursa gönderirim canlarım...öpüldünüz..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails