6 Eylül 2007 Perşembe

"Devin'in Mutluluğu"

Sevgili Dostlar,
Gösterdiğiniz ilgi sabah beri annemle beni hüngür hüngür ağlatıyor :)Ancak birdenbire bir melek geldi ve dedi ki, "Ben size İstikbal Mobilya'dan 4 koltuk alıyorum ama ismimi yayım etmenizi istemiyorum."Bir başka melek, Arşimedmedikal,
http://www.arsimed.com.tr/, Faysal Gökgöz adında, daha geldi ve dedi ki "Biz de size özel kemoterapi koltuğu bağışlıyoruz". Bu özel kemoterapi koltuklarının tanesi 5000 ytl arkadaşlar.Böylece 4 koltuk ararken, oldu 5 koltuk, daha da olacak ama koyacak yerimiz yok :)Banka hesabında da daha şimdiden 150 ytl oldu. LÖSEV'e bağışlayacağız artık. Kampanyayı bitiriyoruz.Bu inanılması zor bir şey, elim ayağım titriyor. Mutluluktan havalara uçuyorum.Ne diyeceğimi bilemiyorum.Herkese ama herkese çok çok çok teşekkür ediyorum.Özellikle de sana Eda'cım ve asortikkrep'e. Siz olmasaydınız bu iş olmazdı.Ve tabii isimsiz meleğimize, Faysal Bey'e. Kaç hastanın hayır duasını alacaksınız kimbilir.Kendi adıma, bütün hastalar adına binlerce teşekkürler.Hepinizi seviyorum.
Hala duyarlı insanların olduğunu bilmek insana nasılda mutluluk veriyor..insanlık adına umudumu yitirdiğim şu günlerde bu duyarlılık beni yeniden umutlandırdı...blog ailesi ne duyarlı,ne müthiş bir aile imiş..ne mutlu bana ki bu ailenin bir üyesiyim..
Ve devin seninle bu mutluluğu paylaşmak çok güzel arkadaş...bu koltuklar seni ve tedavi gören arkadaşlarını rahatlatacaksa ne mutlu bu kampanyaya katılan arkadaşlara...Tedavi gören tüm arkadaşlara senin aracığınla sağlık sıhhat diliyorum...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails