20 Eylül 2007 Perşembe

"Günün Menüsü"

Bugünlerde işyeri inanılmaz yoğun. Durum böyle olunca saat 7,00 'den erken çıkamıyorum. Dünde 7,00 civarı çıkınca kendimi hiç yoramam kahvaltı yapalım dedim. Ayrıca hafta sonu iftaramisafirim olduğu içinde bu hafta temizlik, yemek hazırlığı derken evde de yoruluyorum. Erkuş erken çıktığı için arkadaşıyla birlikteymiş. Bende eve gidince mutfağın temizliğine başlarım dedim. zaten yaprak dökümü var, birde avrupa yakası. Ama içim herzamanki gibi el vermediuzun zamandır erkuş'un en sevdiği yemeği yapmıyordum. Sürpriz olsun dedim ve karışık kızartma yaptım. Patates,biber, soğan kızartması ve üzerine domates sosu.Bizimki yemeğin ortasında geldi. Kocaman bir öpücük teşekkür için yetti.:))Ben kızartma türü yemekleri yiyemiyorum midemden dolayı. Ama mide rahatsızlığım olmasada çok fazla tüketilmesinden yana değilim. Gel de erkuş'a anlat bunu. Şu yan tarafta gördüğünüz tek kişilikporsiyon, siz tahmin edin artık:)))) Maşallah aşkım'a. Ben de kendime yoğurtlu makarna yaptım. Severek yediğim bir makarna. Çokta pratik. Makarnayı haşlıyorsunuz. yoğurdutuz,kimyon,kuru nane ile karıştırıyorsunuz ve makarnaya ilave ediyorsunuz. Dilerseniz üzerinezdırılmış sıvı yağ ve pul biber ikilisindenekleyebilirsiniz. Görüntü olarak karışık kızartma kadar çekici değil belki ama hem daha hafif hem de sağlıklı. Tercih sizin. Yemekleri hazırlayıp sofraya oturduğumuzda diziler başlıyordu. İki dizinin aynı anda yayınlamasına sinirlenip durdum bütün gece. Adamlar aynı anda reklama girip aynı anda başlattılar yuh yani. Ama avrupa yakasının yeni yüzü Binnur Kaya mükemmeldi. Onun sahnelerini kaçırmadım hiç. Bence bu yıla damgasını vuracak Binnur. Performansı Burhan'ı bile gölgede bıraktı. Oyunculuğuna hayranım zaten. Yaprak dökümü biraz ağır devam ettiğinden çok fazla kaçırmadım . Diziler bittikten sonra da temizliğe devam. Ama yinede burdan seslenmek istiyorum kanal sahiplerine "lütfen arkadaşlar dizilerimizi çarpıştırmayın ikisinide izlmek istiyoruz biz ya. Size diyorum!!!!!" sizde bağırın arkadaşlar:)))) öpüldünüz.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails