6 Eylül 2007 Perşembe

"Yaratıcılık"

insanlarda yaratıclık yeteneği doğuştanmıdır yoksa sonradan mı edinilir? sonradan edinilirse hangi şartlarda ortaya çıkar? diye bir konu açılsaydı ve bana sence deselerdi durup düşünmem gerekirdi...ama önceden...şimdi sorsalar hemen cevap verebilirim dostlar..yaratıcılık sonradan edinilebilir...ve insan bir konuda çok sıkışmıssa yapacak bişeyi yoksa yani kişide kazmalık varsa biraz(örnek ben) yaratıcılık ortaya çıkabilir:))))))ayyyyy şaka bir yana..sıkıntıdan painti açtım biraz oynayayım diye:))aklıma orada yaptığım birşeyi burada kullanmak geldi..eee insanda yetenekte olunca ortaya yukarıdaki gibi harika eserler çıkıyor...eee arkadaşlarımızla paylaşmayalım mı?:))))yazıyı yazarken bile gülmekten öldümm..valla burası çok iyi geldi bana...buraya bişey yazarken yazmıyorda karşımda biri varmışta onla konuşuyormuş gibi hissediyorum..zaten öyle değil mi?ordasınız biliyorum,görmesemde duymasamda ordasınız:)))umarım yeni eserimi beğenmişsinizdir...çok beğendiyseniz sizlerede yaparım...eee ne yapayım anacığım varını veren utanmamışş...bizde isteriz öyle edacığım gibi headerlar yapabilmek ama yetenek işte..bunada şükür...öpüldünüz..

4 yorum:

Sanem dedi ki...

Bence süper olmuş. Hele o evin bacasından tüten duman yok mu, bitirdi beni :)
Canım, şaka bi yana, hakkaten şeker mi şeker olmuş. Yaratıcılık dersen, doğuştan varolduğuna inanmışımdır hep. Geliştirebilinirse ne ala. Yoksa körelip gidiyor bence.
Sevgiler...

Sanem dedi ki...

Ha bu arada,
linklerinde gördüm kendimi. Ben de seni ekledim yaratıcı şeker :)

berfin dedi ki...

canım benim sanada yapabilirim istersen:)))ekledim seni evet..dedim ya sık sık görüşürüz..öpüldün tatlım..

www.edasuner.com dedi ki...

Berfin'cim çok da şeker olmuş header yazına da bayıldım çok içten çok samimi ve sen çok şekersin. Hayatım istemen yeter daha sonrası için bundan sıkılınca sana kokoş cıvıl cıvıl bir header yaparım mail atarsın bana bu headerı o ölçüde yaparım canım. Öperim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails