11 Eylül 2007 Salı

"küpeli-fuchsia"


yayladan aldığım ve beni çok mutlu eden bir çiçekten bahsetmiştim ya küpeli çiçeği,yukarıdaki resimdeki o anlattığım değil:)))keşke olsa.benim çiçeğimde bukadar büyüse böyle güzelleşse..allahım görebilecekmiyim o günleri:)))küpelinin bakımı hakkında fazla bilgim olmadığı için şöyle bir gezineyim dedim...ve http://cicekderyasi.blogspot.com burayı keşfettim..okadar güzel bilgiler ve resimler varki..bu resmide ordan aldım..umarım kızmaz:)))satıcı çocuğun dediğine göre benim aldığımda mor renkte..yani resimdekinden.benim küpelininde üzeri tomurcuk dolu..merak ettiniz bilyorum..resmini çekip göstereceğim..hafta sonu evde olmadığım için dünde misafir ağırladığım için bahçeye kısa bir süre uğrayabildim..sulamak için..ama bugün aklımda olan düzenlemeleri ve çiçeklerin bakımlarını yapmam gerekecek..beni ararsanız bahçede keyifteyim:))) eminim size de hazırladıkları sürprizler vardır çiçeklerimin...izlemeye devam edin:)))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails