6 Eylül 2007 Perşembe

"sosisli makarna"

makarna canavarı yine iş başında...dün işteyken kafama koydum..eve gidince kimse beni durduramaz bugün makarna yenecek...inadım inat..eve koşarak gider berfin kişisi..ve hemen makarna olayına girişir...ama arkadaşlarım ben yine malzemeleri saymayı tartmayı falan unuttumm:))))ya göz kararı malzeme versem olurmu:O))söz soracağınız tüm soruları cevaplıcam..hatta yakınımda olan varsa akşam gelip pişiririm:)))


Malzemeler:

(2 kişilik)
yarım paket burgu makarna
bir küçük boy soğan
2 diş sarımsak
arzu ettiğiniz kadar sosis
2-3 orta boy domates
yarım kahve fincanı sıvı yağ(ben çok yağ kullanmıyorum)
bir yemek kaşığı domates salçası
karabiber,tuz


Yapılışı:
makarnaları,sıvı yağ ve tuz eklediğiniz suda haşlayın....tencereye sıvı yağı koyup kızdırın.yemeklik doğranmıs soğanı ve kıydığınız sarmısağı ekleyin..hafif pembeleşmeye başlayınca salçayı ekleyin...salçayı da kokusu gidene kadar kavurduktan sonra halka halka doğradığınız sosisleri ekleyin..bir iki çevirdikten sonra rendelenmiş domatesleri ve makarnaları haşladığınız sudan bir çay bardağı ekleyin..kapağını kapatıp suyunu çektirdikten sonra haşlanmış makarnaları ekleyin...üzerine karabiber serpiştirin...afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails