4 Eylül 2007 Salı

"Bahçedekiler"

bundan sonra konularına göre yazı rengi seçeceğim..mesela yine bahçeye çıktığımız için yazı rengimiz yeşil olacak:))yada ruh haline göre mi seçsek yazı rengini..neyse hadi boş konuşmayı bırakayımda bahçeye geçeyim...erkuşumun acı ve acı biber tutkusunu siz bilmezsiniz:))bilin ozaman..adam acayip acı biber yiyor kardeşim..evimizde sürekli biber bulunduruyoruz yani o derece..bu düşkünlüğünü bilen sevgili kayınbabacığım da bize bir iki kök süs biberi ekip vermişti..ancak bunlardan sadece bir tanesi sağlam kaldı..o kadar güzel görünüyorduki konusunu etmeden geçmedim..yoksa benim bahçenin elemanı değil kendisi:))sadece misafir..ama şunun güzelliğine bir bakın..kırmızı biberleri ve beyaz çiçekleriyle harika..bu arada biliyorum resimler çok net değil ama en kısa zamanda erkuş beylerden bir sürpriz bekliyoruz:))yeni fotoğraf makinasını alınca ne fotolar çekeceğim ben size:))neyse biberimize dönelim..baktımki bizim biberler kızarmış dün topladım hepsini erkuş beyin önüne getirdim..afiyetle yedi canım benim.hem biberleri üzerinden toplamazsak yenileri çıkmıyor..o yüzden biberiniz varsa mahsüllerini sık sık toplayın:))biberden güle geçeceğim ne alaka demeyin bahçe turu attırıyoruz kardeşim:))geçen kış görümcemin hediye ettiği minyatür gül beni kensine hayran bırakmaya devam ediyor..ne zaman baksam üzeri yavrucuklarla dolu..gerçi kendisi yaz başı hastalandı..mantar oldu yaprakları..yavrucukları açılmadan dökülmeye başladı...bahçesine ilk kez hastalık uğrayan berfin hanım ne yapacağını şaşırdı tabi..önce netten bulduğu ev yapımı ilaçları denedi,başa çıkamayınca eline yaprak numunelerini kapıp çiçekçileri dolaştı ve en sonunda mantara ve böceklere karşı çiçekçinin hazırladığı ilacı kapıp bahçeye daldı..çiçekleri ilaçlayıp budadı..çok kayıp verdi (cam güzeli,begonya vb)ama minyatür gülde kurtulanlar arasındaydı şimdi ise kendisi aşağıda gördüğünüz gibi sapasağlam üzerinde yavrucağının ve çiçeğinin olmadığını görmeniz zor..altlardan budamaya özen gösteriyorum ki
yukarıya doğru dallansın güzelleşsin canım benim..öyle bakımı zor bir çiçekte değil..suyunu düzenli verirseniz ve ayda bir sıvı gübresini uygularsanız sizi hiç yormuyor...zaten çiçeklerin insanı yorması mümkünmü? ben onlarla uğraşmaya bir başladımmı zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum bile..öyle karşılarına geçip oturunca hiç birşey düşünemiyorum..küçücük bir saksıdada olsa evinizde bir çiçek bulundurun..ne demek istediğimi anlarsınız ozaman...öpüldünüz..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails